Cum să îți pregătești site-ul pentru Black Friday

black friday

Anul acesta Black Friday are loc în data de 27 noiembrie, așa că timpul nu trebuie pierdut și deja ar trebui să te apuci de o strategie, asta dacă nu ai făcut-o deja. Conform statisticilor, în 2014 aproximativ 5 milioane de români au făcut achiziții cu ocazia acestei sărbători atât din magazine online, cât și offline. S-au vândut produse în valoare de peste 300 de milioane de lei și s-au acordat reduceri de până la 80%. Dacă și magazinul tău online va derula o campanie de Black Friday, uite câteva sfaturi utile care să îți ușureze munca.

  1. Plănuiește vânzările începând de azi

Nu pierde timpul și începe deja să vorbești cu distribuitorii sau producătorii tăi, astfel încât să ai asigurat din timp un stoc suficient de produse. Probabil vei putea obține prețuri mai bune, iar astfel vei putea oferi și tu discounturi mai bune.

  1. Pregătește paginile produselor

Lucrează din timp la paginile produselor pe care le-ai selectat pentru Black Friday, stilizează-le și oferă toate informațiile necesare despre articole. De asemenea, dacă o să ai produse speciale pentru Black Friday, poți să începi să lucrezi la paginile acestora, să faci conținut și prezentare. Aceste pagini nu trebuie să fie vizibile vizitatorilor tăi actuali, însă așa vei putea acorda timp motoarelor de căutare să indexeze paginile. Și nu în ultimul rând, să fie clar pe pagină că produsul este la reducere.

  1. Pregătește Landing Page-ul

Acest landing page este diferit de cel normal al site-ului tău. Are alt layout, alt design și alte informații. Ar trebui să se vadă clar că este special făcut pentru Black Friday, majoritatea magazinelor semnalizând asta prin culoarea neagră a paginii, culoare specifică acestei sărbători. După ce pagina este gata, asigură-te că titlul paginii conține cuvântul Black Friday, iar pe lângă asta mai poți oferi utilizatorilor posibilitatea să se preînregistreze ca să afle primi de promoțiile tale. Dacă vrei să atragi cât mai multă lume, începând cu câteva zile înainte poți să faci teasing pe landing page-ul tău normal.

  1. Pregătește conținutul

Conținutul joacă un rol important în succesul unei zile de Black Friday. Fă-ți cunoscut site-ul la publicul țintă prin articole demonstrative, articole cu informații utile despre produse, articole cu idei de cadouri, ș.a.m.d. Astfel, vei atrage persoane interesate de produsele oferite de tine spre site, iar aceștia vor putea  cunoaște produsele tale, vor putea pune anumite întrebări și vor putea să își facă o listă de cumpărături. Per total, folosește-te de blog, iar dacă nu ai, ar trebui să pui unul în picioare chiar acum.

  1. Planifică campania de email

Nu lăsa campania de email pe ultima sută de metri. Este un aspect care trebuie tratat cu seriozitate și planificat din timp. Creează mesajele, designul, hotărăște data și ora la care vei trimite (poate vei trimite cu o zi înainte – în funcție de ora de începere a promoției) și pregătește lista de abonați.

  1. Pregătește site-ul

În fiecare an se întâmplă ca măcar un site să nu facă față numărului mai de vizitatori și vizite. Asigură-te că site-ul tău va suporta un număr mai mare de vizitatori decât are acuma, că se încarcă într-un timp optim și că este mobile friendly. Până la urmă, motorul de căutare Google afișează site-urile optimizate pentru telefoane în fața celor care nu sunt optimizate.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here