Digital Marketing

Oricine poate crea o pagină de Facebook și oricine poate să-și promoveze afacerea acolo, nu-i așa? Concepția generală e că promovarea pe Facebook este un lucru ușor, și totuși, pentru afacerea ta de ce nu aduce rezultate? Citește în continuare dacă vrei să afli răspunsul la această întrebare și...
Dacă ar fi să definim marketingul digital, acesta este un termen umbrelă care cuprinde toate procedurile de promovare care au loc în mediul online. În plus, marketingul digital se bazează pe date concrete și măsurabile în timp real, precum și pe o targetare precisă cu ajutorul tehnologiei. Printre cele mai...
Dacă primul gând care îți vine în minte atunci când te gândești la Facebook este reuniunea cu colegii din liceu sau pozele amuzante, mai gândește-te puțin. Această platformă de socializare este una dintre cele mai puternice resurse de marketing în zilele noastre, iar pentru un business, o pagină de...
horeca
Comunicarea a reprezentat dintotdeauna o adevărată provocare pentru cei care au vrut să fie aproape de clienți și potențiali clienți în mediul online. Cu numeroase articole și păreri despre cum ar trebui, sau cum nu ar trebui să se desfășoare această convorbire new-age, nici nu este de mirare că...
instagram
Instagram a anunțat o serie de modificări care vor schimba modul în care este făcut e-commerce-ul în platformă. Mai exact, începând din 7 noiembrie, Instagram va testa noi funcții, care vor permite achiziția direct din platforma mobilă, potrivit mashable.com Începând de luni, 7 noiembrie, Instagram va lansa o serie de...
pagina despre noi
Pagina despre noi dintr-un website este una dintre cele mai vizitate, iar asta se întâmplă deoarece clienții și potențialii tăi clienți vor să te cunoască cât mai bine și vor să afle informații despre companie care să le inspire încredere și seriozitate. Probabil cel mai ușor este să îți...
facebook
Facebook-ul a crescut în ultimii ani cu o viteză incredibilă, și mai toate businessurile și-au creat o pagină de prezentare prin intermediul căreia să comunice cu fanii, să își prezinte serviciile și să își facă un nume mai cunoscut. Dacă nu ai o pagină de Facebook, ar trebui să...
facebook
În România, Facebook este utilizat de peste 8 milioane de români. Aproape jumătate din populația tării are un cont pe celebra rețea de socializare, iar ăsta este unul dintre cele mai importante motive pentru care business-ul tău ar trebui să aibă o pagină activă, prin care să ții legătura...
unicitate
Cu atâtea site-uri online și afaceri lansate în fiecare zi, este tot mai greu să te diferențiezi față de concurență. Știm, vrei să fii cel mai bun, dar nu poți să ajungi pe podium dacă nu ai o direcție clară a ceea ce vrei să obții, nu îți respecți clienții...
continut unic
Site-ul tău, fie că este de prezentare, fie de vânzare, trebuie să fie impecabil din toate punctele de vedere. Gândește-te la el ca și cum ar fi prima impresie pe care o au clienții și potențialii tăi clienți în online, înainte de a avea șansa ca să vorbească cu...