Digital Marketing

certificat SSL
De câțiva ani, Google a urmărit să schimbe politica cu privire la certificatele SSL, forțând implementarea lor la nivelul fiecărui website. Totul a început cu campania din anul 2014, denumită HTTPS Everywhere, a cărui scop principal a fost atragerea atenției asupra importanței acestora. În prezent, 68% din totalul traficului...
mentenanța domeniilor .ro
1 martie a anului în curs a fost marcat de schimbarea serviciilor de mentenanță pentru domeniile .ro. Astfel, după cum am menționat într-un articol anterior, începând cu această dată, ele vor trebui înregistrate și reînnoite pe o perioadă limitată de timp, cuprinsă între 1 și 10 ani. Costul anual...
gdpr
GDPR-ul (General Data Protection Regulation) este considerată cea mai amplă reglementare la nivelul Uniunii Europene despre tot ce înseamnă datele cu caracter personal de până acum. Fiind o lege care ne afectează pe toți am discutat cu Societatea de Avocatură Câmpan & Țimonea despre acest subiect, care au făcut un...
politica de inregistrare
Contextul în care România se aliniază trendului european, are la bază rezultatele obținute în urma aplicării chestionarului „Consultări privind principiile de reglementare a domeniilor .ro” și prevede, începând cu 1 martie 2018, introducerea serviciului de înregistrare și mentenanță anuală pentru domeniile .ro. Cei care dețin domenii .ro, pot să achite...
domeniu web
Domeniul web se referă la înșiruirea de caractere asociată unei adrese IP, aferentă unui server conectat permanent la internet. Scopul principal al unui domeniu este acela de a stabili identitatea unui site web și de aceea numele său este unic. Cu ajutorul lui, toți utilizatorii se conectează la interfața...
marcă înregistrată
În prezent, internetul reprezintă o forță democratică și o industrie a propagării informaționale. De asemenea, este spațiul ideal pentru plagiat, încălcare a drepturilor de copyright și calomnie. În mediul online este dificil de înțeles pe deplin cadrul legal și modul în care acesta funcționează, dar nu imposibil. În contextul unei...
masurare rezultate campanie
Dacă nu măsori, nu vei știi ce să optimizezi. Altfel spus, succesul unei campanii de marketing online constă în măsurarea rezultatelor și testarea unor modalități diferite de promovare, până ajungi la cea care îți aduce cele mai bune rezultate. Mediul digital ne oferă o serie de tool-uri prin care putem...
strategie de business
Dacă ar fi să definim marketingul digital, acesta este un termen umbrelă care cuprinde toate procedurile de promovare care au loc în mediul online. În plus, marketingul digital se bazează pe date concrete și măsurabile în timp real, precum și pe o targetare precisă cu ajutorul tehnologiei. Printre cele mai...
horeca
Comunicarea a reprezentat dintotdeauna o adevărată provocare pentru cei care au vrut să fie aproape de clienți și potențiali clienți în mediul online. Cu numeroase articole și păreri despre cum ar trebui, sau cum nu ar trebui să se desfășoare această convorbire new-age, nici nu este de mirare că...
facebook
Facebook-ul a crescut în ultimii ani cu o viteză incredibilă, și mai toate businessurile și-au creat o pagină de prezentare prin intermediul căreia să comunice cu fanii, să își prezinte serviciile și să își facă un nume mai cunoscut. Dacă nu ai o pagină de Facebook, ar trebui să...