Instagram schimbă regulile jocului în e-commerce

instagram

Instagram a anunțat o serie de modificări care vor schimba modul în care este făcut e-commerce-ul în platformă. Mai exact, începând din 7 noiembrie, Instagram va testa noi funcții, care vor permite achiziția direct din platforma mobilă, potrivit mashable.com

Începând de luni, 7 noiembrie, Instagram va lansa o serie de de modificări care vor permite utilizatorilor să interacționeze diferit cu brandurile și să facă achiziții direct din platformă. Pentru început, funcția este testată cu 20 de branduri americane, care vor putea să eticheteze produse în imagini, să furnizeze informații despre acele produse și să redirecționeze utilizatorii direct pe site-ul lor prin intermediul unui buton de „Shop Now” (n.r. „Cumpără acum”).

Noile funcții, în fază de test

Cu toate acestea, noutățile nu vor fi disponibile imediat pentru toată lumea, ci vor fi testate pe un număr limitat de utilizatori din Statele Unite ale Americii.

„Acest test va schimba libertatea a ceea ce noi, ca vânzători, putem oferi pe mobil. În loc să fie necesar ca utilizatorul să facă tranziția către aplicația noastră, acesta va putea să facă cumpărături fără eforturi, chiar din feed-ul de social media, permițându-ne să ajungem clienții exact acolo unde ei deja caută noutățile” a declarat directorul de marketing al JackThreads, Ryan McIntyre.

JackThreads este unul dintre cele 20 de branduri americane care testează această funcție.

Instagram nu va obține un procent din vânzări

Din câte se pare, Instagram nu va obține un procent din vânzările efectuate prin intermediul platformei, sau cel puțin nu deocamdată. Aceasta poate fi o treaptă ulterioară care ar putea veni odată ce funcția este disponibilă la scară largă.

Facebook ar deține controlul în e-commerce

Dacă această nouă funcție a Instagram va avea succes, ea poate revoluționa e-commerce-ul. Acest lucru ar constitui un avantaj major pentru Facebook, compania care deține Instagram.

Specialiștii cotează venitul aplicației mobile Instagram pentru 2016 la aproximativ 3.2 milioane de dolari, observând o creștere de 2.2 milioane de dolari față de prețul cu care Facebook a cumpărat aplicația în 2011 (1 milion de dolari).

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here