Online-ul este într-o continuă schimbare. Domeniul digital aduce în fiecare an noutăți în materie de platforme, medii de comunicare și modalități de a realiza vânzări de produse sau servicii, sisteme care ne ușurează munca și ne ajută să fim mult mai exigenți în obținerea de rezultate. Toate acestea îi împing pe cei care se află în această industrie să țină pasul cu schimbările care au loc, pentru a putea fi competitivi, dar mai ales pentru că ei la rândul lor trebuie să susțină creșterea businessurilor și brandurilor cu care lucrează.

Acest lucru îl facem și noi acum la 9 ani de la lansarea firmei Klain în domeniul serviciilor online.

În 2007, atunci când compania KLAIN a fost înființată, world wide web-ul (www) împlinea 16 ani. Pe atunci, online-ul era încă o necunoscută pentru multe business-uri din țara noastră, nefiind văzut ca un canal de comunicare cu clienții și vânzare de produse sau servicii.

Însă, noi am văzut o oportunitate și am lansat primul nostru website, CazareClujNapoca.ro care aducea multe noutăți pentru acea perioadă precum harta orașului Cluj, filtre avansate de căutare și multe altele. Între timp, piața s-a schimbat, iar noi am continuat să dezvoltăm alte proiecte in house care ne-au oferit oportunitatea de a învăța la fiecare pas și să înțelegem dinamica pieței în care suntem.

Proiectele interne și serviciile pe care le-am dezvoltat, împreună cu produsele oferite clienților noștri de până acum, ne-au ajutat să ne maturizăm. Înțelegem mult mai bine nevoile pieței, de aceea ne-am mărit echipa și am extins gama de servicii și produse oferite.

În toți acești ani, am înțeles că pentru a obține rezultate cât mai bune este nevoie de o analiză online cât mai complexă a nișei în care clientul nostru activează, a concurenței pe care o are, a potențialilor clienți, toate acestea pentru a identifica atuurile și beneficiile pe care acesta le poate oferi pieței.

Știm că fără o strategie clară de abordare a pieței și fără o planificare pentru fiecare canal de comunicare pe care se dorește să se intre, rezultatele vor fi sub nivelul de performanță care poate fi atins. Fără a se stabili care sunt obiectivele măsurabile pe care le are un brand în online, acțiunea de realizare de site, promovare în social media, SEO, email marketing sau realizarea de campanii nu garantează succesul dorit.

Soluțiile de realizare și implementare de site-uri s-au diversificat și au devenit mult mai accesibile ca până acum. De asemenea, abordarea cât mai țintită a pieței, măsurarea fiecărei acțiuni în parte, au făcut ca bugetele de marketing alocate să fie mult mai eficient folosite.

În anul 2014, am mai făcut un pas înainte și am lansat site-ul BunăDimineața.ro, o platformă cu conținut pozitiv, realizată de echipa noastră, care are ca scop să aducă la micul dejun, în drumul spre serviciu și în pauza de cafea sau chiar pe tot parcursul zilei informații relevante, știri actuale, interviuri despre proiecte și oameni activi, noutăți și lifestyle.

Odată cu împlinirea a 9 ani de activitate, în octombrie 2016, am hotărât să ieșim în fată și să ne facem cunoscuți ca o Agenție de Digital Marketing. Pană la urmă, toata experiență noastră, drumul parcurs de la primul website pană acum și parteneriatele încheiate ne-au adus aici, în acest punct.

Rebrandingul înseamnă că noi, compania Klain, evoluăm, adaptâdu-ne la cerințele pieței. Acest lucru ne face să fim entuziaști și încrezători în ce rezultate vom obține în continuare, fără a uita misiunea și viziunea noastră, aceea de a fi „focusați spre a rezolva nevoile pe care le au clienții noștri în dezvoltarea business-ului lor, prin identificarea soluțiilor online cele mai potrivite.”

Cât timp online-ul va fi într-o continuă schimbare, noi vom ție pasul cu schimbarea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here