News

Înregistrarea și mentenanța domeniilor .ro
1 martie a anului în curs a fost marcat de schimbarea serviciilor de mentenanță pentru domeniile .ro. Astfel, după cum am menționat într-un articol anterior, începând cu această dată, ele vor trebui înregistrate și reînnoite pe o perioadă limitată de timp, cuprinsă între 1 și 10 ani. Costul anual...
GDPR-ul (General Data Protection Regulation) este considerată cea mai amplă reglementare la nivelul Uniunii Europene despre tot ce înseamnă datele cu caracter personal de până acum. Fiind o lege care ne afectează pe toți am discutat cu Societatea de Avocatură Câmpan & Țimonea despre acest subiect, care au făcut un...
Contextul în care România se aliniază trendului european, are la bază rezultatele obținute în urma aplicării chestionarului „Consultări privind principiile de reglementare a domeniilor .ro” și prevede, începând cu 1 martie 2018, introducerea serviciului de înregistrare și mentenanță anuală pentru domeniile .ro. Cei care dețin domenii .ro, pot să achite...
Instagram a lansat de curând noi funcții care permit utilizatorilor moderarea mai ușoară a comentariilor, dar și funcții care asigură o oarecare siguranță utilizatorilor, printr-o funcție similară cu ceea ce oferă Snapchat. Astfel, utilizatorii vor fi anunțați când cineva face o captură de ecran a conținutului lor și vor...
live videos instagram
Instagram Stories, una dintre cele mai de succes platforme, cu peste 100 de milioane de utilizatori zilnici, a anunțat săptămâna aceasta două noi update-uri. Este vorba despre posibilitatea de a transmite video-uri live prin funcția Explore și de a trimite video-uri și imagini care se șterg după 24 de...
facebook messenger ads news
Facebook vine în ajutorul marketer-ilor și a brandurilor cu o soluție inovatoare prin care pot transforma bot-ul de Messenger, într-un bot de reclame. Acest lucru îi va ajuta să ajungă și să interacționeze mai ușor cu potențialii lor clienți, direct prin intermediul chat-ului. Testarea propriu-zisă a acestui tip de reclamă...
google
Google, din când în când, face anumite update-uri legate de modalitatea de afișarea a rezultatelor din bara de căutări. Ultima modificare de acest gen a venit de curând, atunci când Google a anunțat că primele rezultate afișate în urma căutărilor pe smartphone-uri vor fi acele site-uri care sunt optimizate...