Viața Juniorului într-o agenție de marketing digital

marketing digital

Într-o agenție de marketing digital, Juniorii sunt de mai multe tipuri. În 2017, job-ul și task-urile lor sunt definite de termeni și sintagme provenite din limba engleză. Majoritatea înțeleg din denumirea rolului că el este „mezinul companiei”. Cu siguranță că cei străini de aceste concepte vor crede că ocuparea postului presupune doar… ocuparea timpului. Astăzi aleg să deslușesc misterul: Juniorul are de îndeplinit task-uri diverse asezonate cu naivitate, creativitate și povești ciudate.

Cum sunt task-urile?

Task-urile se împart în două categorii: cele care vin în Inbox împachetate în hârtie roz, frumos legate cu fundiță și cele pe care le găsești într-un sac negru legat cu sfoară. Depinde doar de unghiul din care alegi să privești lucrurile, dar și de alți factori precum: inspirația, organizarea timpului sau condițiile meteo. Lucrul revizuit și feedback-ul încurajează pașii făcuți în afara bine-cunoscutei zone de confort. Entuziasmul acumulării de informație nouă și asimilarea prin exercițiu rămân veșnic active prin sesiunile de learning efectuate temeinic.

Unele zile sfârșesc încununate de o mare mulțumire personală, iar în altele mă simt urmărită de un norișor gri, fiind nevoită să deschid umbrela pentru ca lucrurile să iasă exact așa cum îmi doresc. În altă dezordine de idei, consider că depinde de ce fel de Junior ești (sau vrei să fii), de capacități și așteptări corelate cu realizările. Eu sunt persoana care lasă faptele să vorbească și cedează timpul său altor Juniori dornici de afirmare verbală.

Cum e relația cu colegii?

Relația interumană cu colegii e dinamică. Atunci când ești înconjurat de persoane creative e foarte ușor să găsești metode optime de a interacționa, dar este și mai simplu să găsești surse unice ale unor discuții în contradictoriu. Oamenii creativi văd lucrurile în cele mai diverse moduri și nu acceptă ideile colegilor decât după o dezbatere semnificativă. Nu știu întotdeauna ce ar trebui să fac ca lucrurile să fie roz, dar pe de altă parte, nici nu îmi place această culoare. Într-un grup energic te adaptezi într-un ritm individual influențat de cel colectiv.

Pe scurt, vreau să spun că viața de Junior într-o agenție e frumoasă ca o copilărie care nu vrei să se sfârșească. Uneori organizăm teambuilding-uri unde folosim platformele de Social Media în scopul promovării personale sau jucăm Activity costumați în unicorni și zebre. Testăm 9 din 10 idei și creștem împreună. Juniori sau seniori, interni sau specialiști, cu toții suntem agenți speciali ai Agenției de Marketing Digital KLAIN.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here