Content Marketing

social-media-for-business
Social Media oferă business-urilor potențial de dezvoltare fiind un mediu în care consumatorii sunt prezenți zilnic, în mod obișnuit. De asemenea, este și un mediu provocator datorită schimbării continue prin care trece și a tendinței sale de a fi supraaglomerat de un număr de brand-uri aflat în continuă creștere. Pentru...
tehnica CAB

Tehnica CAB

Tehnica CAB (Caracteristici – Avantaje – Beneficii), este foarte cunoscută în vânzări, însă aceasta are aplicații și în domenii conexe. Indiferent despre care industrie vorbim, în contactul cu clienții trebuie să se țină cont de această tehnică. Motivul pentru care consumatorii aleg să achiziționeze produse sau servicii este reprezentat de...
meta tag
Meta tag-urile pot face diferența dintre un click dat de un potențial client spre site-ul tău și unul pierdut, care merge la concurența ta, dacă acestea nu sunt redactate corespunzător. Ce sunt meta tag-urile? Meta tags sunt elemente HTML, introduse în codul site-ului și care au scopul de a oferi...
articol
Cei mai buni scriitori, speakeri, traineri, lideri, profesori știu să spună povești. Un brand care se remarcă este mai ușor de reținut de către public, mai ușor de accesat la nivel mental, față de altele din aceeași categorie. Astfel, de-a lungul timpului, el reușește să creeze o conexiune cu potențialii...
pagina despre noi
Pagina despre noi dintr-un website este una dintre cele mai vizitate, iar asta se întâmplă deoarece clienții și potențialii tăi clienți vor să te cunoască cât mai bine și vor să afle informații despre companie care să le inspire încredere și seriozitate. Probabil cel mai ușor este să îți...
comentarii
Oamenilor pe place să își dea cu părerea pe orice subiect, mai ales pe cele care îi interesează în mod direct. Dacă ai un site cu blog, un site de conținut zilnic/săptămânal sau un blog, este necesar să ai o secțiune de comentarii unde utilizatorii să își poată expună...
continut unic
Site-ul tău, fie că este de prezentare, fie de vânzare, trebuie să fie impecabil din toate punctele de vedere. Gândește-te la el ca și cum ar fi prima impresie pe care o au clienții și potențialii tăi clienți în online, înainte de a avea șansa ca să vorbească cu...
caracteristici continut
Deși la prima vedere creare de conținut pare o treabă ușoară, trebuie să te contrazic chiar din prima propoziție. Mulți proprietari de business-uri își fac propriul conținut sau lasă asta pe mâna unei angajate care nu are nici o experiență în domeniu. Iar asta este o mare greșeală, deoarece...
site de prezentare
Cu siguranță ai observat și tu viteza cu care se mișcă lucrurile în online. Turiștii caută informații pe internet legate de obiective turistice, unități de cazare, păreri ale clienților și cât mai multe poze. Nu este de ajuns să ai un anunț pe un site oarecare sau să aștepți...
scriitor
Am ajuns la a doua parte al acestui articol despre mentenanța și revizuirea conținutului, dar și la finalul acestui mini ghid despre conținut. Am început cu explicarea diferenței dintre scrisul pentru online față de print, după care am continuat cu prezentarea celor mai importante caracteristici pe care un conținut...