Mărțișoare Cadou este unul dintre cei mai mari distribuitori de mărțișoare din România. Cu o experiență de peste 20 de ani pe piață, oferă clienților mărțișoare en-gros dar se adresează și clienților care-și doresc modele personalizate sau modele unicat.
Ca și beneficii principale, amintim faptul că au timp foarte scurt de livrare, astfel că ajunge comanda la destinație în mai puțin de 5 zile lucrătoare. Asta denotă faptul că dispun de stocuri mari de produse, gata pregătite pentru a ajunge la destinație. Totodată, dacă ești revânzător, beneficiezi de prețuri speciale la comenzile mari. Comanda care depășește o anumită sumă minimă, poate beneficia gratuit de un expozor cadou. Un alt beneficiu e faptul că la orice comandă peste 500 lei, transportul este gratuit.
Alături de Mărțișoare Cadou colaborăm de peste 2 ani, perioadă în care am început prin realizarea unei analize de piață, urmată de direcții strategice. Astfel, am început prin schimbarea completă a site-ului, realizând un nou design și flux de lucru.
Pentru realizarea materialelor foto-video necesare pentru comunicarea din online am stabilit o ședință dedicată, punând în prim plan cele mai frumoase mărțișoare și cele mai apreciate de către consumatori. Ulterior, focusul a fost pe realizarea campaniilor de rețelele de socializare, Facebook și Instagram.
Principalul canal de comunicare și de promovare a campaniilor a fost Google Ads, generând cele mai multe rezultate, fiind și motorul central al tranzacțiilor. Pe Facebook Ads s-au realizat campanii de tip brand awareness, promovarea serviciilor principale și campanii punctuale.
Realizarea website-ului actual martisoarecadou.ro a început încă din septembrie 2021, când agenția a propus partea de structură și arhitectură, pentru un flux cât mai ușor de urmărit de consumatori. După confirmarea acestuia, s-a realizat partea de design unde s-au integram mesajele principale de comunicare și liniile din identitatea de brand.
Pentru partea de social media, s-a realizat atât o ședință foto cât și video, unde s-au creat următoarele materiale.
Campaniile de PPC au rulat din luna decembrie a fiecărui an până în martie, acoperind perioada solicitărilor venite din online și a comportamentului clienților privind decizia de achiziție. Raportându-ne la canalul Facebook Ads, materialele realizate se pot consulta în imaginile de mai jos.
Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.