Eveniment 21 Martie, Cluj-Napoca
Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România

Avem plăcerea de a vă invita la evenimentul dedicat prezentării rezultatelor studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”. Vă așteptăm să descoperim împreună concluziile sale și să determinăm impactul pe care acestea le au asupra integrării și succesului companiilor în mediul online.
 
La eveniment vor participa realizatorii studiului, care vor vorbi despre impactul mediului online pentru companiile din România, având ca punct de pornire rezultatele studiului interpretate pe fiecare domeniu în parte. Astfel, îi vom avea alături reprezentanți ai agenției Klain, Univesitatea Babeș Bolyai, BT MIC, TBI Bank și BERD.

Agenda evenimentului

17:30 Primire invitați

17:45 Intro

17:50 Opening – Prezentare proiect

18:00 Prezentarea rezultate studiu – 7 concluzii esențiale

18:15 Pannel: Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România

    • Ioan Hosu – Director de departament Comunicare, Relaţii Publice și Publicitate, Prof. Univ. din cadru UBB
    • Pintea Anghel – Manager Coordonator, Departament Inițiative Antreprenoriale – din cadrul BT Mic
    • Nicoleta Rusa – Manager eCommerce TBI Bank
    • Alina Marchiș – Associate, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, reprezentanta programului BERD pentru IMM în Cluj
    • Valentin Bolboacă – CEO Agenția de Marketing KLAIN

 

Tema 1:  Strategie de business vs strategie de marketing 
Tema 2: Companiile dețin un website propriu de prezentare
Tema 3: Canale de comunicare online care sunt folosite de companii
Tema 4: Care este impactul prezentei online in cifra de afaceri
Tema 5: Bugetele alocate în 2023 în mediul online de către companii
Tema 6:  Schimbările tehnologice și impactul AI în companiile antreprenoriale din România

19:10 Q&A

19:40 What’s Next

19:50 Închidere eveniment

20:00 Networking & degustare de vin

 

Locație

Acces gratuit pe bază de înscriere

Beneficii

Acces la rezultate și interpretarea acestora

Networking

Consolidarea parteneriatelor

Obținerea unei viziuni ample asupra mediului online

Vizibilitate în mediul de business

Perspectiva managerială valorizată

Studiu realizat de:

Logo-UBB

Studiu susținut de:

Parteneri media: