16 povești de Klain – Valentin

Cu 16 ani în urmă, Valentin a transformat viziunea sa în realitate și a pus bazele agenției noastre, Klain, devenind astfel managerul general al acesteia. Citește mai departe și descoperă cum a evoluat și ce experiențe semnificative a acumulat în această lungă călătorie de succes.

  1. Să începem cu lucrurile de bază. Ce poziție ai în cadrul echipei Klain și de cât timp ești alături de noi?
    Unii ar spune că rolul meu în Klain este „omul bun la toate”, dar pentru mine în ultimii ani este acela de a dezvolta și a scala agenția, de a reprezenta echipa și de a aduce clienți noi, aceia care au nevoie și știu să aprecieze o echipă de oameni devotați și pasionați de marketingul online.
    Sunt în Klain de la începuturile lui, împins de visul la care pun câte o cărămidă în fiecare zi.
  2. Cum a început aventura ta alături de echipa Klain?
    De la bun început am considerat că o echipă este mai puternică decât un singur specialist. De aceea chiar dacă am început singur, în câteva luni am format o echipă în jurul primului proiect din Klain. Aventura mea a început prin faptul că am identificat o oportunitate în mediul online pentru piața hotelieră locală și am lansat primul proiect care a adus multă inovație pentru perioada respectivă.
  3. Cum rămâi la curent cu noile tendințe și tehnologii din domeniu?
    Este o provocare să fii la curent în domeniul marketingului digital în contextul actual, însă urmăresc zilnic oameni din domeniu, citesc articole și știri cu noutăți, particip la evenimente dedicate și mă înconjor de oameni specialiști cu care dezbat provocări din domeniu, noutățile care apar sau noile tendințe.
  4. Cum a evoluat viziunea ta asupra marketingului digital de-a lungul anilor și cum te-ai adaptat la schimbările din industrie?
    În cei peste 18 ani de când sunt implicat în proiecte din mediul online, am avut perspective diferite asupra marketingului digital deoarece a evoluat continuu. Cele mai mari semnificative transformări pe care le-am simțit au fost în perioada 2011-2016, când algoritmii Google s-au schimbat și au creat un val în acest domeniu. Ulterior, trecerea traficului online spre zona de mobile, în paralel cu creșterea interesului pentru Facebook și migrat spre Social Media, urmată de conținutul video, iar acum AI-ul.
  5. Spune-ne despre o experiență în care ai lucrat strâns cu alte departamente pentru a implementa cu succes o campanie.
    Din perspectiva rolului meu în Klain am avut multe proiecte în care am lucrat strâns cu departamentele din agenție și am creat campanii de succes atât pentru clienți, cât și pentru proiectele interne. Dintre cele mai memorabile pentru mine au fost campania „Dăruiește un website”, studiul „Top 1000 de companii din România” și ultimul studiu, „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România.”
  6. Cum abordezi definirea și măsurarea succesului unei campanii de marketing? Care sunt metricile tale cheie?
    Succesul unei campanii de marketing este dat de setarea clară a obiectivului de marketing, stabilirea planului de acțiune, alocarea resurselor necesare și urmărirea implementării.

    De cele mai multe ori, rolul meu este de a mă asigura că potențialii și existenții clienți ai agenției definesc clar obiectivele de marketing, în raport cu cele de business pe care ar trebui sa le aibă și a rezultatelor la care ne raportăm în urma implementării unei campanii.

  7. Care este cel mai surprinzător și neașteptat lucru pe care l-ai învățat în cariera ta până acum?
    Wau, aceasta e o întrebare grea, mai ales că în decursul anilor rolul meu a fost de la specialistul de marketing, la reprezentantul de vanzari, la manager și ulterior la cel de CEO. Cred ca cea mai important lucru pe care l-am invatat în toți acești ani este faptul că nu poți să ajuți un om să se dezvolte, fie că e vorba de angajat, colaborator sau client, dacă nu are o atitudine deschisă și nu este motivat să se dezvolte pe el sau business-ul pe care-l reprezintă.
  8. Cum îți prioritizezi și gestionezi sarcinile într-un mediu dinamic și plin de provocări precum marketingul digital?
    În fiecare lună mă uit la ce îmi doresc să dezvolt și cum stau cu ceea ce mi-am planificat până acum. Ulterior, în fiecare săptămână îmi programez zilele și încerc să lucrez pe calupuri de timp alocat anumitor sarcini. În fiecare zi, dimineața îmi verific agenda și îmi clarific care îmi sunt prioritățile pentru ziua respectivă.
     
  9. Care sunt metodele tale preferate pentru a-ți menține creativitatea?
    Sunt creativ atunci când lucrez în liniște și ascult muzică, dar și când sunt în natură.
  10. Care este campania sau proiectul de care ești cel mai mândru și de ce?
    Sunt mândru de ceea ce este azi KLAIN și încrezător în ceea ce va ajunge în următorii ani.

  11. Care crezi că va fi viitorul marketingului digital și ce elemente vor fi esențiale?
    În toate transformările pe care mediul online le-a avut, 3 elemente au rămas la fel, indiferent de canalele de comunicare și tehnicile de marketing: cunoașterea produsului/ serviciului oferit (ce oferă), definirea pieței țintă (cui ofer) și a motivelor de cumparare, de ce sa cumpere de la tine și nu de la concurenta.
  12. Cum îți place să-ți petreci timpul în afara muncii și cum influențează aceste activități viziunea ta asupra marketingului?
    Timpul prefer să mi-l petrec cu familia și prietenii apropiați. Poate am un defect profesional, dar în discuțiile cu ei tot în zona de marketing, business și oportunități de dezvoltare personală, ajung până la urmă.
  13. Care este instrumentul sau lucrul fără de care nu ți-ai putea închipui o zi de muncă în departamentul tău?
    Lucrez mult cu agenda și cu planificarea taskurilor pe care le am, de aceea încep ziua și o închei cu tableta în mână. 🙂
  14. Povestește o amintire amuzantă alături de Klain!
    Sunt multe momente amuzante pe care le am ca amintire.
     
  15. Dacă echipa noastră ar fi un supererou, care ar fi superputerea noastră secretă?Superputerea noastră este perseverența și faptul că suntem constanți în ceea ce facem.
  16. Cum ai vrea să vezi că evoluează și crește echipa noastră în următorii 16 ani?
    În următorii 16 ani, îmi doresc ca echipa Klain să și dezvolte echipe dedicate pe zona de comunicare online, performance marketing și produse care să aducă mai multă valoare antreprenorul în dezvoltarea business-ului lui.
     

    Cu 16 ani în urmă, Valentin a fost un vizionar care a transformat o idee în realitate și a dat naștere agenției noastre, Klain. În calitate de manager general, el conduce cu pasiune și devotament acest proiect, ghidându-ne într-o călătorie de succes care a transformat Klain în ceea ce este astăzi. 

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.