3 avantaje ale optimizării SEO

Te-ai întrebat vreodată de ce concurența ta se află pe primele poziții la o căutare simplă pe Google, Bing sau Yahoo, iar tu nu reușești să apari nici măcar pe prima pagină? Succesul lor se datorează optimizării SEO, sau cum mai este cunoscut optimizării pentru motoarele de căutare. Iată care sunt avantajele acestuia:

  1. Costul per click este 0

Promovarea cost-per-click înseamnă că tu afișezi un banner al site-ului tău într-un alt site, iar dacă utilizatorul va da click, tu vei plăti o anumită sumă. Asta se întâmplă în majoritatea cazurilor. Dar dacă îți optimizezi site-ul din punct de vedere SEO, vei ajunge să ai costuri 0 pentru traficul pe care îl vei primi. De ce întâmplă asta? Pentru că, deși investești inițial în optimizarea SEO, traficul adus din poziționarea în primele poziții în motoarele de căutare va genera trafic targetat. Afișarea va fi organiză, adică neplătită, iar utilizatorii vor fi direct interesați de produsele/serviciile tale.

  1. Promovezi produsele și serviciile tale

Dacă îți faci un site cu siguranță vrei să atragi noi clienți și să faci vânzări. Optimizarea SEO te ajută să te poziționezi pe primele locuri în motoarele de căutare, de cele mai multe ori chiar pe primul loc, exact pe cuvintele cheie care sunt relevante business-ului tău și utilizatorilor. Costurile acestei afișări organice sunt 0.

  1. Obții trafic de calitate

Traficul de calitate se obține greu, însă nu este deloc imposibil. Odată obținut vei știi exact ce caută utilizatorii care vin la tine pe site, și astfel vei putea oferi servicii mai bune și mai multe comenzi.

Etichete

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *