Pagina despre noi dintr-un website este una dintre cele mai vizitate, iar asta se întâmplă deoarece clienții și potențialii tăi clienți vor să te cunoască cât mai bine și vor să afle informații despre companie care să le inspire încredere și seriozitate. Probabil cel mai ușor este să îți lauzi serviciile și produsele și asta rezultă într-un conținut concentrat în jurul acestora. Acuma, gândește-te dacă ție îți place ca cineva să ți se tot laude, când de fapt ai vrea să afli și alte informații despre acea persoană. Exact așa văd lucrurile și utilizatorii tăi. Ca să nu exagerezi și ca să găsești balansul perfect între un conținut de vânzare și unul util, ți-am pregătit câteva sfaturi care să te ajute să îți creezi o pagină Despre Noi cât mai echilibrată.
-
Vorbește despre audiența ta
Știu că pagina Despre Noi ar trebui să fie despre tine, dar nu uita de utilizator. Începe cu motivele pentru care ei au nevoie de tine, arată-le că îți pasă de ei, prezintă fapte, spune o poveste și demonstrează de ce tu poți fi răspunsul la nevoile lor. Datele, statisticile, numerele sunt un bun început dacă nu știi de unde să începi.
-
Include câteva testimoniale
Chiar dacă ai o pagină separată de testimoniale, nu strică să incluzi măcar două în pagina ta de prezentare. Separă această parte printr-un stil de scris diferit (de exemplu folosind italic/o culoare aparte/un dreptunghi colorat) și prin prezentarea numelui întreg al celui care oferă testimonialul. La final sau chiar în text poți face trimitere spre pagina unde se găsesc toate testimonialele; și unde mai pui că acest lucru ajută și la SEO?
-
Include premii/mențiuni/distincții speciale
Dacă echipa ta, compania ta sau o persoană din echipă a obținut o acreditare sau un premiu, nu uita să incluzi asta în descriere. Este un plus de încredere care îl au oamenii în serviciile tale.
-
Inlcude poze/infografice/video-uri
Acestea atrag publicul mult mai ușor și poate este o formă mult mai bună pentru tine să îți prezint business-ul. Poți realiza un video de prezentare pe care să îl distribui și pe conturile de social media sau pe care să îl folosești în promovare. Infograficele pot fi de forma unui timeline al companiei, începând cu momentul de început sau când au fost dezvoltate noi servicii.
-
Spune o poveste sau prezintă istoria pe larg
Poate că business-ul tău a luat naștere dintr-un vis avut în copilărie sau poate are o istorie mai interesantă. Acolo unde este cazul, de exemplu dacă e o afacere de familie transmisă din generație în generație, poate rezulta o poveste captivantă și inspirațională.
-
Vorbește liber, dar urmează tonul general
Dacă induci utilizatorul în eroare cu tot felul de acronime, jargoane sau persoana folosită în scriere, s-ar putea să îl zăpăcești de tot. Scrie într-un mod lejer, fără a forța cuvinte sau expresii.
-
Cere o părere
Dacă cumva te împotmolești sau ai impresia că nu e ceea ce îți dorești, nu ezita să ceri o părere. Asta poate veni de la angajații tăi, de la familie sau cunoscuți. Este posibil ca tu să supraevaluezi business-ul și să nu îl vezi cum văd cei de afară. Până la urmă este al tău, știu asta, dar nu exagera cu lauda.
-
Testează
Ca și oricare altă pagină, și această secțiune trebuie testată. Urmărește traficul, datele oferite de Google Analytics și modalitatea prin care se afișează pe diferite dispozitive. Vezi ce linkuri ar mai trebui să incluzi în text, dacă trebuie să adaugi imagini sau dacă viteza de încărcare este una satisfăcătoare.
Nu îți putem oferi o formulă magică, până la urmă nici nu există, însă putem să te ajutăm. Contactează-ne și lasă descrierea companiei tale pe mâna noastră.