Conținut unic sau conținut relevant? Ce alegi?

Site-ul tău, fie că este de prezentare, fie de vânzare, trebuie să fie impecabil din toate punctele de vedere. Gândește-te la el ca și cum ar fi prima impresie pe care o au clienții și potențialii tăi clienți în online, înainte de a avea șansa ca să vorbească cu tine sau să atingă un produs pe care îl vinzi. Dacă crezi că tot ceea ce contează este aspectul, mai gândește-te un pic. Poți să ai un site care arată foarte bine și este modern, dar dacă conținutul este scris într-o manieră mai puțin favorabilă, atunci ai doar de pierdut. Imaginează-ți că ceea ce ai spune unui client față în față într-o vânzare, tu trebuie să descrii prin cuvinte și să îl și faci captivant. Încă te întrebi care este răspunsul întrebării din titlu? Ambele! Trebuie să alegi ambele, altfel conținutul nu are nici un rost.

Ca să înțelegi de ce conținutul site-ului tău trebuie să fie în același timp și unic, și relevant îți voi spune avantajele ambelor, după care te voi lăsa să meditezi asupra ceea ce am scris. Iar după aceea, te așteptăm să ne contactezi ca să lași pe mâna unor specialiști site-ul tău și să scoatem tot ceea e mai bun în față.

Avantajele unui conținut unic

Te-ai întrebat vreodată de ce site-urile concurenței tale sunt primele în căutările de pe Google sau orice alt motor de căutare? Răspunsul este că au un conținut unic, dar aici intră în joc și alți factori pe care acum nu le voi discuta. Un conținut unic, adică care nu se mai găsește nicăieri altundeva și nu este copiat din alte părți, crește reputația în fața clienților prin faptul că arată că te documentezi despre ceea ce scrii, știi ce vinzi și îți pasă îndeajuns încât să nu plătești pe cineva cu bani puțini care să copieze niște cuvinte. Plus de asta, din punct de vedere SEO ai doar de câștigat: vei fi afișat pe poziții înalte, vei avea un conținut curat și cuvinte cheie inserate natural. Să nu uităm de reputație. Odată ce ești prins cu plagiatul, o să îți fie destul de greu să îți refaci imaginea.

Avantajele unui conținut relevant

Pune-te un pic în poziția clientului. Ți-e îți place ca atunci când faci o căutare pe Google să dai click pe primul link și în loc să găsești acolo ceea ce trebuie să ți se deschidă o pagină cu informații total irelevante? Nimănui nu îi place. Iar pentru asta este important conținutul relevant. Încearcă să nu bați câmpii și fii cât se poate la subiect. Dacă cineva intră pe site-ul tău se așteaptă ca acolo să găsească răspunsuri fix la întrebările lui și nimic altceva.

Acum, gândește-te în felul următor: la fel cum judeci ceea ce am scris eu mai sus, la fel vor judeca și clienții tăi ceea ce vor găsi pe site-ul tău. Nu uita de datele noastre de contact, ar trebui să stăm la o discuție. Le găsești în pagina de contact sau scrie-ne un email la contact@klain.ro

Citește și:

Importanța conținutului unic și relevant

> Ghid creare conținut 

Cum te poate ajuta o firmă de comunicare online să ai succes?

Etichete

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *