Sursă foto: Klain

16 povești de Klain – Adelina

În agenția Klain, fiecare zi aduce cu sine o nouă provocare și o oportunitate de a învăța, iar astăzi ne bucurăm să o prezentăm pe Adelina, noua noastră colegă. Cu doar 3 săptămâni în agenție, Adelina a adus o energie proaspătă și o perspectivă unică asupra industriei noastre în continuă schimbare. Haideți să o cunoaștem mai bine.

  1. Să începem cu lucrurile de bază. Ce poziție ai în cadrul echipei Klain și de cât timp ești alături de noi?
    Junior Marketing Specialist şi sunt alături de voi de doar 3 săptămâni. 😊
  2. Cum a început aventura ta alături de echipa Klain?
    Ştiam de Klain de mai mult timp, cam de prin 2018, de la două prietene care au lucrat în cadrul agenției. Urmăresc pagina agenției de Facebook încă de pe atunci. Deşi nu am terminat facultatea în domeniul marketingului (am terminat tehnică dentară la UMF), la recomandarea unei prietene care a mai colaborat cu Klain în trecut, am aplicat pentru acest job, iar în urma unui proces de recrutare am fost acceptată. Cred că a fost una dintre cele mai fericite zile din viața mea când am aflat că o sa lucrez într-un domeniu de care sunt pasionată, un domeniu foarte captivant, în continuă dezvoltare, în care pot să evoluez şi să îmi perfecționez cunoştintele, alături de o echipă faină şi bine închegată.
  3. Cum rămâi la curent cu noile tendințe și tehnologii din domeniu?
    Mă documentez constant, citesc articole sau mă uit la video-uri pe Youtube, particip la evenimente, social gatherings, studiez tot ce văd, rețin idei, oameni, informații şi orice reprezintă o sursă de inspirație. Mereu am telefonul cu mine, unde am Notepad şi notez tot ce mi se pare interesant sau fac poze. Mai urmăresc grupuri pe Facebook cum ar fi: Comunitatea Social Media Romania (unde constant se postează informații foarte utile), citesc blogguri, urmăresc mulți influenceri pe Instagram atât din România, cât şi din străinătate, celebrități şi branduri cam din orice domeniu. Şi în acest fel aflu noutăți din lumea digital marketingului şi ce trenduri noi au mai apărut. Ah, şi urmăresc cursurile Klain. 😊
  4. Cum a evoluat viziunea ta asupra marketingului digital de-a lungul anilor și cum te-ai adaptat la schimbările din industrie?
    Acum 10-11 ani, am început o mini-afacere cu bijuterii handmade. Aveam extrem de puține cunoștințe despre marketingul digital. Abia apoi am realizat că pentru a te face vizibil în online şi a reuşi să îți vinzi produsele e necesar să ai o prezență puternică pe partea de social media (deci nu era îndeajuns doar să merg la târguri de profil şi atât). Pe parcurs mi-am dat seama că marketingul digital e un domeniu mult mai complex decât mă aşteptam şi că este foarte multă muncă în spate. Fiind o persoană autodidactă, m-a ajutat foarte mult, pentru că am învățat cam cum funcționează treaba 😊) Cu timpul, m-am adaptat la schimbările din acest domeniu, mai ales în contextul pandemic care a cam schimbat cursul tuturor, mai ales pe plan profesional. Cel mai important e să te adaptezi uşor, să înveți şi să faci research continuu ca să fii tot timpul informat.
  5. Spune-ne despre o experiență în care ai lucrat strâns cu alte departamente pentru a implementa cu succes o campanie.
    Încă nu am apucat să lucrez la campanii. Mai am multe de învățat. 😊
  6. Cum abordezi definirea și măsurarea succesului unei campanii de marketing? Care sunt metricile tale cheie?
    Feedback-ul primit de la clienți are o importanță deosebită, iar mulțumirea acestora este esențială.
  7. Care este cel mai surprinzător și neașteptat lucru pe care l-ai învățat în cariera ta până acum?
    Lucrul în echipă şi cât de important e să te conectezi cu oamenii cu care lucrezi, să învățați unul de la altul şi să vă puneți mintea creativă la contribuție (Great minds think alike!). Un alt lucru pe care l-am învățat e ca domeniul digital e unul foarte complex, în continuă dezvoltare, mereu apare ceva nou, ceea ce mie îmi aduce o satisfacție enormă, deoarece sunt o persoană care nu agreează deloc monotonia.
  8. Cum îți prioritizezi și gestionezi sarcinile într-un mediu dinamic și plin de provocări precum marketingul digital?
    Tocmai pentru că e un mediu plin de provocări unde constant înveți chestii noi, ai clienți diferiți din domenii diferite: azi ai restaurant cu specific spaniol, mâine ai închirieri auto sau panouri fotovoltaice. Asta m-a atras foarte mult la acest domeniu şi de aceea m-am decis să îmi îndrept cariera spre digital marketing. Cum îmi prioritizez şi gestionez sarcinile? În general sunt o persoană destul de organizată. Încep cu cele care sunt prioritare şi la care am mai mult de lucru, țin cont de deadline, iar la sfârşit mă ocup de cele mai uşoare.
  9. Care sunt metodele tale preferate pentru a-ți menține creativitatea?
    Citit, învățare continuă, research, of course scrolling pe Instagram şi Tik Tok 😊, ieşit în natură, plimbări, schimb de idei cu prietenii, city breaks în Europa (întodeauna când mă întorc dintr-un city break vin cu idei noi despre ce fac cei de dinafară din punct de vedere al marketingului). Mă inspir cam din orice. Cel mai bine lucrez când e linişte.
  10. Care este campania sau proiectul de care ești cel mai mândru și de ce?
    Încă nu am apucat să lucrez la mai multe proiecte sau campanii în cadrul Klain, astfel încât să pot alege unul preferat, dar sunt convinsă că pe parcurs vor fi. Încă mai am multe de învățat. 😊
  11. Care crezi că va fi viitorul marketingului digital și ce elemente vor fi esențiale?
    Inteligența artificială va continua să joace un rol crucial. Influencer marketing, UGC și Youtube Shorts. Un element esențial ar fi adaptarea continuă la tendințele în schimbare.
  12. Cum îți place să-ți petreci timpul în afara muncii și cum influențează aceste activități viziunea ta asupra marketingului?
    Să ies în oraș la diferite evenimente cu prietenii, concerte, plimbări, city breaks, ieşit în natură, filme pe Netflix, documentare, etc.
  13. Care este instrumentul sau lucrul fără de care nu ți-ai putea închipui o zi de muncă în departamentul tău?
    Laptopul, în primul rând, apoi telefonul …. ah şi cafeaua de dimineață. 😊
  14. Povestește o amintire amuzantă alături de Klain!
    Eu sunt mare fană pizza şi de multe ori râd cu prietenii mei că pe mine mă urmăreşte pizza, oriunde merg. Fix când am venit prima dată la birou la Klain, am intrat deodată cu băiatul cu pizza. 😊
  15. Dacă echipa noastră ar fi un supererou, care ar fi superputerea noastră secretă?
    Adaptarea la orice schimbare, mind-reading.
  16. Cum ai vrea să vezi că evoluează și crește echipa noastră în următorii 16 ani?
    Deschişi la noi provocări, dornici să se dezvolte, creativitate cât mai multă şi stabilitate.

Încheiem această incursiune în universul Klain alături de Adelina, un junior marketing specialist pasionat și plin de entuziasm. Într-un peisaj digital în continuă evoluție, Adelina reprezintă un exemplu elocvent al adaptabilității și dedicării necesare pentru a reuși în domeniul marketingului. Cu o echipă care își propune să fie un supererou al adaptării la schimbare și al citirii gândurilor, suntem cu toții încântați să vedem cum Klain va continua să crească și să prospere în următorii ani.

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.