Sursă foto: Klain

16 povești de Klain – Reka

În universul marketingului digital, echipa Klain găzduiește oameni talentați și pasionați care contribuie la succesul agenției noastre. În acest articol, ne vom îndrepta atenția către colega noastră, Reka, care deține poziția de Marketing Manager la Klain. Cu o experiență impresionantă și o viziune clară asupra evoluției marketingului digital, Reka a adus o contribuție semnificativă în dezvoltarea agenției noastre. Haideți să o cunoaștem mai bine!

  1. Să începem cu lucrurile de bază. Ce poziție ai în cadrul echipei Klain și de cât timp ești alături de noi?
    Marketing Manager, din 2012, cu o mică pauză între 2017 – 2021.
  2. Cum a început aventura ta alături de echipa Klain?
    În cadrul masterului, una dintre colegele mele mi-a prezentat o oportunitate de practică la compania la care lucrează ea, iar după 2 luni de internship, m-a recomandat pentru o poziție de content writer la Klain. Așa i-am cunoscut pe Valentin și Răzvan.

  3. Cum rămâi la curent cu noile tendințe și tehnologii din domeniu?
    Fiind un domeniu atât de schimbător, mediile din care îmi iau informațiile sunt variate. Dar în acest moment, prefer să particip la cursuri extinse de formare, programe de coaching și să citesc cărți care să mă ajute să îmi dezvolt moduri noi de abordare a proiectelor și a situațiilor existente cu clienții și echipa. În rest, scroll-uitul pe Social Media FTW 😊 
  4. Cum a evoluat viziunea ta asupra marketingului digital de-a lungul anilor și cum te-ai adaptat la schimbările din industrie?
    Când am început în Klain făceam content, și am zis că nu o să fac niciodată marketing pentru că nu îmi place și că o să scriu toată viața 😊)) Dar încetul cu început am început să îi înțeleg rostul, iar în acest moment îmi iubesc jobul. În cei peste 10 ani de experiență, am fost martoră la multe schimbări, având în vedere că acum 10 ani abia ce începea Facebook să existe pentru companii, iar SEO era printre lucrurile care contau cel mai mult în online. Oamenii nu înțelegeau ce este online-ul și de ce trebuie să investească și în această direcție. În acest moment, cred că marketingul online este important pentru dezvoltarea unui business și pentru supraviețuirea acestuia într-o piață tot mai competitivă. 
  5. Spune-ne despre o experiență în care ai lucrat strâns cu alte departamente pentru a implementa cu succes o campanie.
    Pe 80% din proiecte colaborez cu toate departamentele agenției, iar în 95% din cazuri toate proiectele sunt duse la final cu succes. 
  6. Cum abordezi definirea și măsurarea succesului unei campanii de marketing? Care sunt metricile tale cheie?
    Depinde de campanie și de obiective. În primul rând, ne uităm la obiectivele de business ale clientului nostru. Dacă nu le are definite, îl ajutăm să le definească prin recomandări directe sau alternative care să îi ajute business-ul. După urmează stabilirea obiectivelor de marketing care să susțină obiectivele de business. De exemplu, dacă un client își dorește o creștere trimestrială de 10%, dar are un buget de marketing de 2k/lună, șansele sunt mari ca acțiunile pe care le facem noi să nu aibă rezultatele așteptate. Din acest motiv, suntem realiști atunci când construim bugete și obiective și transmitem estimări bazate pe fapte și experiență. În funcție de domeniu, public țintă, produs/serviciu, obiectivele pot să difere, contează ca așteptările să fie raportate la realitate. 
  7. Care este cel mai surprinzător și neașteptat lucru pe care l-ai învățat în cariera ta până acum?
    În cele mai multe cazuri, business-urile sunt copia fidelă a antreprenorului. Ca să exemplific: dacă un business owner este haotic în viața de zi cu zi (nu lucrează cu agendă, întârzie la meetinguri, nu notează decizii, etc), și business-ul va funcționa la fel de haotic.
  8. Cum îți prioritizezi și gestionezi sarcinile într-un mediu dinamic și plin de provocări precum marketingul digital?
    Folosind calendarul. Știind ce am de făcut și când, îmi organizez mai eficient timpul, astfel pot să îmbin viața personală și profesională cât mai armonios. 
  9. Care sunt metodele tale preferate pentru a-ți menține creativitatea?
    Având o poziție care necesită mai mult abilități de identificare a soluțiilor pentru diferite situații și probleme, mă folosesc de activități care pot să pară puerile, însă care mă ajută să îmi dezvolt focusul, răbdarea, atenția și memoria precum puzzle-uri, jocuri de societate și diferite jocuri de logică. 
  10. Care este campania sau proiectul de care ești cel mai mândru și de ce?
    Tranformarea Klainului în agenție de marketing. A fost momentul de maturizare atât pentru business, cât și pentru noi toți. Puteți citi mai multe în acest articol. 
  11. Care crezi că va fi viitorul marketingului digital și ce elemente vor fi esențiale?
    Experiențele imersive de genul realității augmentate și a realității virtuale. 
  12. Cum îți place să-ți petreci timpul în afara muncii și cum influențează aceste activități viziunea ta asupra marketingului?
    Sunt o persoană care se adaptează extrem de ușor la persoane, situații, locuri. Iar acest aspect mă ajută în jobul meu în fiecare zi. Iar când vine vorba de hobby-uri sau activități de petrecerea timpului liber, funcționez pe principiul name it, cuz’ I might like it. 
  13. Care este instrumentul sau lucrul fără de care nu ți-ai putea închipui o zi de muncă în departamentul tău?
    Telefonul. 
  14. Povestește o amintire amuzantă alături de Klain!
    În 2017, de Halloween, am organizat OnesieDay. Aș vrea să mai repetăm experiența 😊 
  15. Dacă echipa noastră ar fi un supererou, care ar fi superputerea noastră secretă?
    Omnifabrication – puterea de a crea ceva cu resurse limitate într-un timp extrem de scurt 😉

  16. Cum ai vrea să vezi că evoluează și crește echipa noastră în următorii 16 ani?
    Orice schimbare ne-ar aduce viitorul, sunt sigură că vom avea în continuare colegi excepționali, care sunt esența Klainului, și clienți care au încredere în capacitățile noastre de a genera rezultatele așteptate. A, și sper să avem un agency pet 🐶 

Reka, prin experiența sa bogată și adaptabilitatea la schimbările constante din industria marketingului digital, a devenit un pilon al echipei Klain. Abordarea sa realistă și orientată spre rezultate, precum și pasiunea sa pentru a învăța și a evolua, au contribuit la succesul campaniilor și la creșterea agenției noastre. Echipa Klain se bucură să aibă o colegă dedicată și pasionată ca Reka și așteaptă cu nerăbdare viitorul strălucit în care vor evolua și vor crește împreună.

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.