Sursă foto: freepik.com

Campanii celebre de Valentine’s Day

În fiecare an, Valentine’s Day sau Ziua Îndrăgostiților aduce cu sine o atmosferă plină de romantism și bucurie. Companiile din întreaga lume își canalizează creativitatea pentru a oferi cuplurilor și celor îndrăgostiți experiențe memorabile prin metode creative și inovatoare de promovare a produselor sau serviciilor lor. Vom călători înapoi în timp pentru a descoperi cele mai remarcabile campanii de Valentine’s Day, care au făcut istorie și au captivat inimile consumatorilor.

Sursă foto: Ads of the World
  1. McDonald’s – „Lovin’ It”

De Ziua Îndrăgostiților, sloganul McDonald’s a devenit o scrisoare de dragoste. „I’m lovin’ it” a fost schimbat în „I’m lovin’ ____”. Oamenii au fost invitați să lase un comentariu cu numele partenerului pe rețelele de socializare ale brandului pentru a-l vedea apărând pe panouri publicitare și în publicațiile de pe rețelele sociale din Canada. Ingenios, nu-i așa? 

Sursă foto: Ads of the World

 

  1. Spotify – „Love Notes”

Spotify a lansat o campanie inedită de Ziua Îndrăgostiților, oferind utilizatorilor posibilitatea de a își exprima sentimentele printr-o listă de redare personalizată. Prin intermediul instrumentului „Love Notes”, aceștia pot alege nivelul de romantism, genurile muzicale preferate și pot adăuga un mesaj personal pentru persoana iubită. Spotify transformă apoi aceste alegeri într-o listă de redare, cu fiecare piesă contribuind la un mesaj secret. Astfel, prin campanie fiecare persoană este invitată să-și surprindă partenerul și să-și declare dragostea într-un mod inovator, combinând muzica cu emoțiile în spiritul Valentine’s Day.

Sursă foto: Hype

 

  1. Airbnb – „Night At”

Campania „Night At” realizată de Airbnb în 2015 a oferit participanților șansa de a câștiga o noapte de neuitat în destinații precum Muzeul Louvre sau Castelul Dracula. Prin personalizare, storytelling captivant și parteneriate strategice cu celebrități, Airbnb a creat experiențe unice și memorabile pentru câștigători. Această campanie a evidențiat nu doar diversitatea ofertelor Airbnb, ci a și generat un impact puternic pe social media, contribuind la succesul său remarcabil.

Sursă foto: LinkedIn

 

  1. Coca-Cola – “Love is in the Air”

Pornind de la un concept inedit, Coca-Cola își propune să celebreze dragostea și să ofere consumatorilor o modalitate specială de a împărtăși sau de a marca momente speciale. Brandul a surprins publicul prin lansarea unei serii limitate de sticle cu design-uri pe tema iubirii. Acestea aduc un element romantic, prin expresii precum „Tu ești jumătatea mea” și „Dragostea plutește în aer”. 

  

  1. KFC – „Bouquet de poulet”

În Canada, KFC a creat „Bouquet de poulet”, campanie dedicată celor care doresc să ofere persoanei speciale ceva puțin diferit de Ziua Îndrăgostiților. Acesta nu a apărut în meniu, fiind un proiect de tip „do it yourself”. Brandul a furnizat bunurile comestibile și a oferit instrucțiuni în legătură cu aranjarea florilor și a bucăților de pui pentru construirea unui „buchet”.

Sursă foto: Powder Rooms 

 

  1. Gucci – Love Story Zine

Pentru Ziua Îndrăgostiților din 2022, Gucci a lansat o ediție limitată de „zine”, constând în fotografii impresionante vizual, care reprezentau povestea de dragoste dintre o zână și un uriaș. Fiecare evidenția articole din colecția de Ziua Îndrăgostiților a casei de modă. Campania de marketing a intrigat consumatorii, oferind un obiect exclusiv (un exemplar fizic al zine-ului) și a arătat frumusețea hainelor și a accesoriilor brandului.

Sursă foto: Gucci

 

  1. Pandora – Cuplurile împărtășesc ce înseamnă Valentine’s Day pentru ei

În 2021, Pandora le-a cerut cuplurilor și prietenilor din viața reală să împărtășească micile (și nu atât de mici) gesturi pe care le-au făcut pentru a-și exprima dragostea. Unele acte de dragoste erau mărunte, precum un sărut pe obraz sau o îmbrățișare; altele reprezentau pași importanți în relație, cum ar fi mutarea împreună sau adoptarea unui câine. Videoclipul de pe YouTube includea un link către site-ul companiei și un mesaj prin care aceasta sugera că poate ajuta privitorii să-și arate aprecierea față de cei dragi cu ajutorul bijuteriilor Pandora și a cadourilor. 

 

  1. Stella Artois

În anul 2020, marca de bere Stella Artois a lansat un videoclip scurt pe YouTube, în care a ilustrat călătoria unui cuplu pe parcursul anilor și impactul pe care berea acestei mărci l-a avut asupra dragostei lor. Secvența video este simplă, plină de emoție și reușește să surprindă esența Zilei Îndrăgostiților. A devenit un succes remarcabil, atrăgând aproape 3 milioane de vizualizări. 

 

  1. Lancôme – Valentine’s Day Advent Calendar

În fiecare an, compania de cosmetice Lancôme lansează un calendar tip advent de Ziua Îndrăgostiților, plin cu produse îndrăgite de toți consumatorii. De la loțiune până la rimel și parfum, acesta conține o gamă variată de produse. Ideea este excelentă, deoarece le oferă consumatorilor oportunitatea de a descoperi și încerca noi produse, pe care ulterior pot să le achiziționeze direct.

Sursă foto: Lancome

 

  1. Sweethearts – Dulciuri „Situationships” 

De Valentine’s Day, Sweethearts abordează complexitățile întâlnirilor moderne cu o ofertă unică. Pentru cei care sunt în etapele ambigue ale relațiilor noi, dulciurile introduc cutii exclusive „situationship”, ideale pentru cei aflați în etapa inițială, adesea confuză. Fiecare cutie conține bomboane în formă de inimă, intenționat create cu un tipar vag. Sweethearts le descrie ca având „expresii fermecătoare, neclare și semnale amestecate (mixed feelings)”, reflectând astfel experiențele persoanelor singure în lumea întâlnirilor.

 

Sursă foto: Outbrain

 

  1. Nike SB Dunk Low „Valentine’s Day” 2024

Înainte de Ziua Îndrăgostiților din acest an, Nike a depus eforturi considerabile pentru a stârni entuziasmul în jurul modelului său unic, încă nelansat, „Valentine’s Day” SB Dunk Low. Deși nu este prima oară când Nike SB lansează sneakerși tematici de Ziua Îndrăgostiților, memorabilă fiind considerată colaborarea StrangeLove SB Dunk Low din 2020, se pare că brandul pregătește ceva special în acest an. Zeci de bloguri de sneakers și influenceri online au fost uimiți de această nouă lansare timp de luni de zile, arătând că Nike știe cu adevărat cum să cucerească inimile oamenilor.

Sneaker News

 

  1. Lay’s – „Iartă-mă, m-am uitat fără tine”

Cu ocazia zilei de 14 februarie, cât și a zilei de 24 februarie, când este sărbătorit Dragobetele, cunoscutul brand de chipsuri Lay’s, împreună cu Theo Rose, a lansat campania „Iartă-mă, m-am uitat fără tine”. Dacă vrei să îți ceri scuze în mare stil, îți poți înscrie scuzele până în 21 martie pe website-ul brandului, iar Lay’s le va scrie pe cer cu drone, le va viraliza pe net si pe panourile din oraș. În plus, poți câștiga și unul din cele 30 de kituri Lay’s de împăcare.

Sursă foto: Instagram

  

Aceste campanii de Valentine’s Day au reușit să creeze conexiuni autentice între branduri și consumatori, aducând un plus de bucurie și romantism în viața de zi cu zi. În timp ce ne pregătim pentru Ziua Îndrăgostiților din acest an, putem reflecta cu plăcere asupra acestor momente creative care au contribuit la magia sărbătorii iubirii. Tu cu ce idee vii anul acesta pentru compania ta de Ziua Îndrăgostiților sau Dragobete?  

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.