Oriunde te uiți, vezi oameni cu telefoane în mână, butonând și căutând informații online. Tot mai multă lume are acces la internet fie de pe smarthpone-uri, fie de pe tablete sau laptopuri. Iar asta trebuie valorificat la maxim, mai ales dacă ai un business și vrei mai mult clienți. Nu te lua niciodată în totalitate după poveștile de succes ale altora, pentru că nici o firmă nu este la fel. Dacă vrei să te evidențiezi, ai nevoie de o strategie online personalizată.
-
Strategie de succes
Ca să ai succes și constanță în online, ai nevoie de o strategie. Iar o strategie potrivită pentru tipul de business poate fi făcută doar de către o echipă specializată, care cunoaște toate etapele realizării acesteia. Analiza business-ului, a grupului țintă și a serviciilor oferite sunt primele lucruri pe care o firmă de comunicare le face pentru crearea strategiei. Acestea includ analiza competiției, diferențierea imaginii companiei, identificarea surselor de trafic și transmiterea mesajelor potrivite.
-
Trafic online de calitate
Generarea traficului online de calitate este următoarea etapă a strategiei. Comunicarea online bine pusă la punct este esențială pentru traficul de calitate, mai ales pentru a-ți ajuta firma să iasă în evidență și să mențină o legătură constantă cu clienții. Această etapă conține optimizarea SEO, promovarea prin Social Media și Adwords, creare conținut relevant și util, PR online și promovare plătită.
-
Creșterea vânzărilor online
Până la urmă, toată strategia creată trebuie să aibă un scop final: creșterea vânzărilor. Click-urile primite de la utilizatori trebuie transformate în conversii, dar asta nu se face de pe o zi pe alta. Pentru asta, o firmă de comunicare te ajută să facă home page-ul cât mai profesionist, să crească notorietatea brandului în online și să analizeze comportamentul utilizatorului pe site. Toate acestea rezultă în îmbunătățirea ratei de conversie.
Vrei ca prezența ta online și vânzările să crească? Apelează la noi cu încredere, iar noi te vom ajuta să îți creăm o strategie potrivită business-ului tău.