LastChance
Provocare
Companie cu experiență în segmentul integratorilor sistemelor de securitate și siguranță, Last Chance creează oportunități de creștere a business-urilor prin soluții inteligente.
Având la bază o abordare integrată a funcționării unei organizații, Last Chance urmează toate stadiile de dezvoltare a unui proiect: analiză, proiectare, implementare și mentenanță.
În faza de pre-analiză a colaborării noastre s-au identificat mai multe nevoi: realizarea unui website care să răspundă nevoilor actuale ale companiei, îmbunătățirea brand-ului prin construirea unui tagline care să pună într-o lumină pozitivă numele de brand, dezvoltarea unor mesaje de comunicare relevante și informarea consumatorilor prin campanii de content marketing.
Analiza de marketing realizată a oferit direcțiile răspunsurilor la nevoile menționate, trecându-se ulterior în faza de aplicare a acestora.
Soluții
Provocarea inițială constituită de acordarea unei nuanțe pozitive numelui de brand „Last Chance” a fost trecută prin reinterpretarea cuvântului chance-șansă ca opportunity-oportunitate. Deoarece nu se dorea o schimbare a numelui propriu zis, aceasta a fost accentuată prin introducerea la nivelul logo-ului a tagline-ului: „Delivering opportunities”. Astfel, compania nu oferă doar soluții la problemele existente, ci introduce noi oportunități de dezvoltare.
Site-ul a fost realizat respectând toate indicațiile legate de design și funcționalitate generale, fiind adaptat, în același timp, nevoilor industriei și a consumatorilor care fac parte din aceasta. Mai mult, pentru a sprijini clienții și a îmbunătăți partea de SEO, s-a optat pentru realizarea lunară a unui conținut relevant de blog.
Mai apoi, au fost realizate materiale stationery pentru susținerea marketing-ului offline, cum ar fi cărți de vizită și broșuri de prezentare.
În final, au fost lansate recomandări cu privire la campaniile de PPC ce pot fi desfășurate, deschizându-se astfel posibilitatea implementării lor la o dată ulterioară.
Rezultate
(engagement/zi)