Sursă foto: Klain

16 povești de Klain – Alex

Cum este să fii Digital Designer în cadrul agenției Klain? Ei bine, Alex ne povestește tot: de cât timp se află în lumea marketingului, ce îl ajută să se dezvolte și cum se menține la curent cu noile tendințe, dar și perspective de viitor. Haideți să-l cunoaștem pe Alex!

  1. Să începem cu lucrurile de bază. Ce poziție ai în cadrul echipei Klain și de cât timp ești alături de noi?
    În acest moment sunt Digital Designer, dar pe parcursul celor patru ani în cadrul agenției, am învățat tot ce înseamnă un departament de marketing.

  2. Cum a început aventura ta alături de echipa Klain?
    Totul a început cu pași mici prin toate procedurile agenției și task-uri zilnice, toate acestea având rolul de a mă ajuta să mă integrez în cadrul echipei.

  3. Cum rămâi la curent cu noile tendințe și tehnologii din domeniu?
    Trendurile vin și pleacă, iar în industrie mereu ai de la cine învăța ceva nou. Blogurile, evenimentele de marketing, diferite pagini de social media –  pe toate le folosesc pentru a afla noutățile din domeniu. Totuși, doar punând în practică aceste noutăți pot alege ce îmi este de ajutor sau nu în activitatea zilnică.

  4. Cum a evoluat viziunea ta asupra marketingului digital de-a lungul anilor și cum te-ai adaptat la schimbările din industrie?
    În marketing trebuie să fii deschis și curios, să investești timp în învățare continuă și să fii pregătit să te adaptezi noutăților.

  5. Spune-ne despre o experiență în care ai lucrat strâns cu alte departamente pentru a implementa cu succes o campanie.
    După perioada pandemiei, industria hotelieră și-a revenit mai greu, dar mă bucur că împreună cu Lorand am reușit să informăm unitățile de cazare din Cluj-Napoca despre importanța prezenței în online și mai ales pe o platformă dedicată lor, CazareClujNapoca.ro. 
  6. Cum abordezi definirea și măsurarea succesului unei campanii de marketing? Care sunt metricile tale cheie?
    Pentru mine contează feedback-ul. Când vorbim despre materiale vizuale, totul este subiectiv.

  7. Care este cel mai surprinzător și neașteptat lucru pe care l-ai învățat în cariera ta până acum?
    Importanța lucrului în echipă: când oamenii lucrează împreună, aduc perspective diferite.

  8. Cum îți prioritizezi și gestionezi sarcinile într-un mediu dinamic și plin de provocări precum marketingul digital?
    Identific sarcinile care au cea mai mare importanță și le acord prioritate.

  9. Care sunt metodele tale preferate pentru a-ți menține creativitatea?
    Învățarea continuă și curiozitatea mă ajută să îmi dezvolt creativitatea în mod constant.

  10. Care este campania sau proiectul de care ești cel mai mândru și de ce?
    Proiectele de cazări. Aici am participat la întreg procesul, începând cu lansarea site-ului până la listarea primei unități pe platformă.

  11. Care crezi că va fi viitorul marketingului digital și ce elemente vor fi esențiale?
    Succesul în marketingul digital depinde de adaptarea constantă la schimbările din industrie și la preferințele clienților/colaboratorilor.

  12. Cum îți place să-ți petreci timpul în afara muncii și cum influențează aceste activități viziunea ta asupra marketingului?
    Mă relaxez alături de familie și mă mențin mereu la curent cu noutățile din domeniu.

  13. Care este instrumentul sau lucrul fără de care nu ți-ai putea închipui o zi de muncă în departamentul tău?
    Laptopul, toată activitatea se petrece aici: task-uri, zoom-uri și tool-urile pe care le folosesc.

  14. Povestește o amintire amuzantă alături de Klain!
    De Secret Santa mă amuz mereu când primesc șosete colorate.

  15. Dacă echipa noastră ar fi un supererou, care ar fi superputerea noastră secretă?
    Să ghicim gândurile clienților.

  16. Cum ai vrea să vezi că evoluează și crește echipa noastră în următorii 16 ani?
    Cu stabilitate și o creștere graduală constantă, echipa Klain ajunge în topul agențiilor de marketing din România și din Estul Europei.


Cu un smartphone plin de aplicații și o sete de a explora tehnologia, Alex este mereu la curent cu noile trenduri și mereu pregătit să facă fiecare proiect să prindă culoare. Ce membru va fi săptămâna viitoare? Stay tuned pentru mai multe detalii despre încă o poveste marca Klain!

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.