Alex Iuoraș este videograful cu care colaborează agenția Klain. Deși nu ne întâlnim cu el în fiecare zi la birou, când îl vedem știm că va urma un proiect interesant plin de idei creative. Haideți să îl cunoaștem mai bine pe Alex!
- Să începem cu lucrurile de bază. Ce poziție ai în cadrul echipei Klain și de cât timp ești alături de noi?
Sunt colaborator în cadrul echipei Klain, pe partea de realizare video și m-am alăturat în urmă cu aproximativ 3 ani. - Cum a început aventura ta alături de echipa Klain?
Am fost sunat de către Larisa într-o după-masă, deoarece erau la deschiderea unui eveniment și aveau nevoie urgent de un videograf. Am răspuns prompt solicitării și de atunci colaborăm punctual de fiecare dată când e nevoie.
- Cum rămâi la curent cu noile tendințe și tehnologii din domeniu?
Mă documentez constant în legătură cu tehnologia care apare, și totodată îmi adaptez continuu aparatura la cerințele proiectelor pe care le desfășor. - Cum a evoluat viziunea ta asupra marketingului digital de-a lungul anilor și cum te-ai adaptat la schimbările din industrie?
M-am familiarizat cu concepte din marketing digital în urma colaborării, astfel că echipa din Klain mă ține mereu la curent cu noutățile și schimbările care au loc. - Spune-ne despre o experiență în care ai lucrat strâns cu alte departamente pentru a implementa cu succes o campanie.
Cel mai adesea lucrez cu Account Managerii din cadrul echipei, astfel că avem întotdeauna o colaborare reușită, dat fiind faptul că comunicăm deschis. - Cum abordezi definirea și măsurarea succesului unei campanii de marketing? Care sunt metricile tale cheie?
Consider că o campanie de marketing are succes atunci când clientul e mulțumit de materialele video pe care le furnizez. - Care este cel mai surprinzător și neașteptat lucru pe care l-ai învățat în cariera ta până acum?
Când lucrezi cu oamenii, orice te poate surprinde. - Cum îți prioritizezi și gestionezi sarcinile într-un mediu dinamic și plin de provocări precum marketingul digital?
La unele proiecte mă organizez cronologic, în timp ce pentru altele o fac în funcție de deadline. - Care sunt metodele tale preferate pentru a-ți menține creativitatea?
Caut mereu locuri și locații unde predomină liniștea și unde sunt înconjurat de natură. - Care este campania sau proiectul de care ești cel mai mândru și de ce?
Cel mai mult mi-a plăcut ultimul proiect realizat în cadrul echipei Klain, unde am filmat colegii și unde am aflat mai multe despre fiecare, ce face, cu ce se ocupă și care-s provocările lui. Mai multe vă las să aflați din social media. - Care crezi că va fi viitorul marketingului digital și ce elemente vor fi esențiale?
Cred că viitorul marketingului digital este despre content video, iar atunci și comportamentul consumatorilor se va îndrepta spre zona mobile. - Cum îți place să-ți petreci timpul în afara muncii și cum influențează aceste activități viziunea ta asupra marketingului?
Îmi place să mă relaxez în natură, motiv pentru care adesea îmi iau energia și creativitatea de aici. Alte activități preferate sunt sportul, documentarele și testarea gadgeturilor pe partea de video. - Care este instrumentul sau lucrul fără de care nu ți-ai putea închipui o zi de muncă în departamentul tău?
Camera video 🙂 - Dacă echipa noastră ar fi un supererou, care ar fi superputerea noastră secretă?
Adaptarea rapidă la schimbare
- Cum ai vrea să vezi că evoluează și crește echipa noastră în următorii 16 ani?
Să fie plină de idei creative, mult content video și deschiși la noi provocări.
Deși munca sa nu se desfășoară zilnic la birou, Alex a reușit să creeze o legătură specială cu echipa prin implicare, creativitate și adaptabilitate. De-a lungul anilor, el a demonstrat capacitatea sa de a învăța și de a se adapta la schimbările din industrie, contribuind la succesul campaniilor de marketing. Cu o viziune clară asupra viitorului marketingului digital, bazat pe conținut video, Alex este gata să continue să creeze materiale video de impact pentru echipa Klain.