16 povești de Klain – Lorand

Jovial, curios și pasionat de tot ce înglobează sfera vânzărilor în domeniul marketingului, Lorand este oricând pregătit să transforme orice provocare într-o nouă oportunitate și un potențial client într-un client fidel. Haideți să decoperim mai multe despre povestea sa!

  1. Să începem cu lucrurile de bază. Ce poziție ai în cadrul echipei Klain și de cât timp ești alături de noi?
    Sales Manager – 2 ani și un picuț!

  2. Cum a început aventura ta alături de echipa Klain?
    În forță, având deja planul de acțiuni pregătit.

  3. Cum rămâi la curent cu noile tendințe și tehnologii din domeniu?
    Prospectez în online, citesc și să mă documentez în online privind noile informații din domeniu. Urmăresc piața și domeniul.

  4. Cum a evoluat viziunea ta asupra marketingului digital de-a lungul anilor și cum te-ai adaptat la schimbările din industrie?
    De când fac parte din echipa Klain, din punct de vedere al marketingului digital, văd diferit lucrurile din online, dintr-o altă perspectivă, care de cele mai multe ori, nu e cea mai bună.

  5. Spune-ne despre o experiență în care ai lucrat strâns cu alte departamente pentru a implementa cu succes o campanie.
    Unul dintre proiectele de suflet este cel de cazări, unde am lucrat strâns împreună cu colegii de pe sales, design, tehnic, pentru a ne atinge ceea ce ne-am propus, respectiv, să readucem la viață și să populăm platforma dedicată turiștilor.

  6. Cum abordezi definirea și măsurarea succesului unei campanii de marketing? Care sunt metricile tale cheie?
    Prin lead-urile generate, prin vânzările făcute, prin contractele încheiate, prin generarea de clienți (primiți de la clientul pentru care am atins rezultatele respective).

  7. Care este cel mai surprinzător și neașteptat lucru pe care l-ai învățat în cariera ta până acum?
    Un lucru la care nu m-am așteptat este acela de a cunoaște o paletă largă de antreprenori și businessuri și de a avea ocazia de a vizita “bucatăria” acestora.

  8. Cum îți prioritizezi și gestionezi sarcinile într-un mediu dinamic și plin de provocări precum marketingul digital?
    Prin împărțirea acestora în: taskuri prioritare / taskuri importante.

  9. Care sunt metodele tale preferate pentru a-ți menține creativitatea?
    Îmi propun ca față de ultimul proiect încheiat cu succes, la următorul proiect să vin cu un lucru în plus.
  10. Care este campania sau proiectul de care ești cel mai mândru și de ce?
    Sunt numeroase proiecte de care sunt mândru, pentru că am avut ocazia de a fi mai mult implicat și am văzut rezultatele obținute și confirmate de către client.

  11. Care crezi că va fi viitorul marketingului digital și ce elemente vor fi esențiale?
    Viitorul cu siguranță va fi unul cu impact tot mai mare, un viitor al marketingului digital. Viața se va muta în online, iar elementele esențiale cu siguranță vor fi imaginile foto/video și conținutul materialelor de calitate.

  12. Cum îți place să-ți petreci timpul în afara muncii și cum influențează aceste activități viziunea ta asupra marketingului?
    Participând la diverse evenimente din domeniu, unde întâlnesc oameni noi de la care primesc diverse sfaturi raportate la experiența și istoricul lor.

  13. Care este instrumentul sau lucrul fără de care nu ți-ai putea închipui o zi de muncă în departamentul tău?
    Laptopul, agenda, telefonul.

  14. Povestește o amintire amuzantă alături de Klain!
    Unul dintre cele mai amuzante lucruri prin care am trecut, este atunci când am o primă discuție de interviu, cu cineva care a aplicat la un job în Klain. Indiferent de poziție, ei nici nu știu ce facem noi, cine suntem, cu ce ne ocupăm.

  15. Dacă echipa noastră ar fi un supererou, care ar fi superputerea noastră secretă?
    De a vedea rezultatele obținute de celălalte agenții din domeniu 😊).

  16. Cum ai vrea să vezi că evoluează și crește echipa noastră în următorii 16 ani?
    Armonios, activ, pro-activ, o gașcă făină de oameni care își dau interesul pentru clienții noștri.

    Următoarea săptămână vom descoperi o nouă personalitate din spatele agenției Klain, așa că rămâneți alături de noi și cele 16 povești de Klain!

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.