Sursă foto: Klain

16 povești de Klain – Mihai

În inima agenției Klain se află o echipă dedicată și talentată, iar printre acești artiști ai digitalului, Mihai, fotograful nostru de încredere, împărtășește cu noi astăzi povestea sa alături de Klain. El este cel care capturează momente și emoții pentru a da viață viziunii noastre în fiecare campanie. Am stat de vorbă cu Mihai pentru a descoperi secretele și pasiunile din spatele obiectivului său, explorând evoluția sa în lumea marketingului digital și contribuția sa la succesul agenției.

  1. Să începem cu lucrurile de bază. Ce poziție ai în cadrul echipei Klain și de cât timp ești alături de noi?
    Sunt de 9 ani împreună cu voi. Sunt fotograful agenției Klain, persoana care „se joacă cu lumina”.
  2. Cum a început aventura ta alături de echipa Klain?
    În anul 2014 – aveam un client comun: restaurantul La Bucovina – acolo m-am întâlnit cu Valentin și am început colaborarea cu agenția Klain.
  3. Cum rămâi la curent cu noile tendințe și tehnologii din domeniu?
    În domeniul fotografiei tehnologia și tendințele se schimbă foarte rapid – există platforme online unde îmi găsesc inspirația și particip fizic la conferințele legate de domeniul fotografiei.
  4. Cum a evoluat viziunea ta asupra marketingului digital de-a lungul anilor și cum te-ai adaptat la schimbările din industrie?
    Evoluția în fotografie și adaptarea la schimbările din marketingul digital implică o combinație de învățare continuă, flexibilitate și receptivitate la nevoile și cerințele în schimbare ale industriei și ale publicului țintă.
  5. Spune-ne despre o experiență în care ai lucrat strâns cu alte departamente pentru a implementa cu succes o campanie.
    Am avut parte de multe experiențe plăcute cu colegii de la Klain. Ultima a fost extrem de intensă – am fotografiat pentru Fabrica de Sport. Larisa s-a ocupat în detaliu de organizarea acestui proiect și am înțeles cât de important este workflow-ul.
  6. Cum abordezi definirea și măsurarea succesului unei campanii de marketing? Care sunt metricile tale cheie?
    În funcție de obiectivele specifice ale campaniei, se aleg metrici adecvate pentru a măsura succesul. Este important să am o strategie clară de evaluare a performanței pentru a înțelege cât de eficiente sunt fotografiile create în contextul marketingului. Cel mai important aspect pentru mine este angajamentul vizual – fotografiile de înaltă calitate pot genera un angajament mai puternic din partea publicului.
  7. Care este cel mai surprinzător și neașteptat lucru pe care l-ai învățat în cariera ta până acum?
    Învățarea continuă, lucrul în echipă și răbdarea.
  8. Cum îți prioritizezi și gestionezi sarcinile într-un mediu dinamic și plin de provocări precum marketingul digital?
    Gestionarea cu succes a sarcinilor în marketingul digital ca și fotograf necesită o combinație de organizare, planificare, adaptabilitate și dezvoltare continuă. 
  9. Care sunt metodele tale preferate pentru a-ți menține creativitatea?
    Creativitatea în fotografie este un proces continuu și personal. Cu răbdare și deschidere către experiențe noi, îmi pot menține pasiunea și inspirația în acest domeniu. Metodele mele se referă la: explorarea locurilor noi, realizarea proiectelor personale, învățarea de la alții, participarea la cursuri și workshop-uri, experimentarea tehnologiei și tehnicilor noi, păstrarea unui jurnal vizual, ieșirea din zona de confort, odihna și relaxarea.
  10. Care este campania sau proiectul de care ești cel mai mândru și de ce?
    Unul din proiectele dragi mie a avut loc anul trecut, atunci când colegii mei de la Klain au realizat o campanie pentru cei de la Milk Shake Romania, unde eu am susținut un workshop de fotografie pentru stiliștii din domeniu. 
  11. Care crezi că va fi viitorul marketingului digital și ce elemente vor fi esențiale?
    În opinia mea viitorul se află aici: inteligența artificială și automatizarea proceselor.
  12. Cum îți place să-ți petreci timpul în afara muncii și cum influențează aceste activități viziunea ta asupra marketingului?
    Timpul este prețios și eu mă regăsesc aici : ”It’s not more time you need. It’s more quality use of the time you already have.”
  13. Care este instrumentul sau lucrul fără de care nu ți-ai putea închipui o zi de muncă în departamentul tău?
    În cazul meu, aparatul de fotografiat, dar el reprezintă doar o prelungire de brațe – o gândire ancorată în prezent e o zi de muncă perfectă.
  14. Povestește o amintire amuzantă alături de Klain!
    Îmi amintesc cu plăcere și amuzament de weekend-ul petrecut la o cabana din munții Apuseni cu colegii mei de la Klain, atunci când am făcut tranziția de la meseria de fotograf către cea de bucătar. A fost o experiență plăcută și plină de angajament. 
  15. Dacă echipa noastră ar fi un supererou, care ar fi superputerea noastră secretă?
    Să citim gândurile clienților. 
  16. Cum ai vrea să vezi că evoluează și crește echipa noastră în următorii 16 ani?
    Cu învățare continuă, perseverență și dăruire.

Într-o industrie în continuă schimbare, Mihai a demonstrat că cheia succesului în fotografie, dar și în marketingul digital este adaptabilitatea și învățarea continuă. Cu o experiență remarcabilă și o viziune creativă, el a contribuit semnificativ la campanii memorabile, transformând ideile în imagini care vorbesc. Cu privire către viitor, Mihai vede în tehnologie și automatizare cheia succesului în domeniul marketingului, iar echipa Klain se pregătește să evolueze și să crească în următorii 16 ani cu învățare continuă, perseverență și dăruire. Mihai, ne bucurăm că te avem alături de noi!

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.