Atunci când alegi să colaborezi cu o agenție de marketing pentru realizarea strategiei de marketing și implicit a campaniilor, există o serie de pași ce trebuie parcurși, ca lucrurile să funcționeze. Astfel, primul este de a le oferi acces acestora la conturile deținute e către compania ta. Aici includem rețelele de socializare precum Facebook, Instagram, Linekdin și Youtube, conturile de Google Ads și Analytics.
Procesul este relativ simplu și prezintă un grad de complexitate scăzut din punctul de vedere al unui marketer, care este familiarizat cu el. Pentru a veni în sprijinul clienților și a potențialilor clienți, am pregătit 3 tutoriale care prezintă detaliat pașii necesari pentru a oferi acces în cele mai importante conturi.
-
Acces în contul de publicitate Facebook – Ads Manager
-
Acces în pagina de Facebook
-
Acces în contul de Analytics
Dacă ne raportăm la toate platformele la care e nevoie ca un om din agenție să aibă acces, procesul pentru acestea este simplu:
-
Google Ads
Pentru a oferi unei agenții acces, e nevoie doar de trimiterea codului de client prin email iar mai departe se ocupă marketerul. Înainte de pasul acesta, este important să se verifice set-up-ul contului. Mai exact, dacă datele de contact și cele de facturare sunt completate corect. Un alt aspect important este verificarea cardului din cont. Pentru campanii este indicat să se opteze pentru un card distinct, realizat pe firmă, unde se poate seta o limită a sumei care să se cheltuiască. Odată depășită această limită, se efectuează plata automat.
Prin realizarea acestor pași, se evită trimiterea datelor cu caracter personal prin mail, mesaj sau alte forme de comunicare, care pot duce la publicarea informațiilor de natură confidențială.
-
Instagram
Este platforma care ne încântă cu conținutul vizual interactiv și cu puterea de convingere pe care o are în rândul consumatorilor, în ceea ce privește achizițiile. Pentru ca o terță parte să acceseze un cont de Instagram, fie că vorbim despre unul personal sau profesional, este nevoie ca aceasta să dețină datele de conectare. Astfel, este nevoie de generarea unui cont în primă fază, separat de cel personal, care să fie destinat exclusiv pentru comunicarea profesională a companiei.
E important ca agenția, respectiv persoana care este direct răspunzătoare de comunicarea companiei, să aibă acces la aceste conturi prezentate mai sus, în măsura în care sunt incluse în strategia de comunicare. Scopul este tocmai acela de a facilita munca persoanelor în cauză și de a vă proteja de anumite probleme care pot apărea în cazul în care nu se oferă acces prin metodele specificate, ci total prin user și parolă.
Paginile companiei, reflectă de fapt valorile și principiile acesteia, motiv pentru care trebuie să fie în concordanță cu obiectivele de business. Pentru a delimita clar comunicarea personală de cea profesională, am pregătit 3 ghiduri de bune practici pentru antreprenori, care să-ți fie de folos în comunicarea personală.