Sursă foto: shutterstock.com

Ce servicii de marketing să alegi pentru business-ul tău

Știai că  89% dintre clienți se informează online înainte de a cumpăra un produs sau serviciu?

Trăim în era digitală, principalul mediu asupra căruia trebuie să ne concentrăm pentru dezvoltarea și promovarea unui business. Dacă ai o prezență activă în online, îți crești semnificativ șansele ca tu să fii cel ales de către publicul țintă în detrimentul concurenților

În funcție de nevoile business-ului tău, poți opta pentru diferite servicii oferite de o agenție de marketing. Așadar, îți prezentăm o listă cu ceea ce putem face noi pentru tine, pentru ca tu să-ți atingi obiectivele de marketing propuse:

  1. Online Marketing: îți optimizăm timpii în comunicarea cu clienții, creăm un plan de marketing și o strategie de comunicare axată pe obiective. Setăm și optimizăm campaniile, monitorizând costurile, contribuind astfel la atingerea obiectivelor propuse.
  2. Consultanță de marketing: venim în ajutorul tău cu soluții optime pentru dezvoltarea business-ului. Optând pentru serviciul de consultanță de marketing, ai la dispoziție o echipă de specialiști gata să-ți ofere sfaturi și suportul necesar.
  3. Strategie de marketing: Știai că doar 49% dintre business-uri au o strategie de marketing? Dacă ai nevoie de un plan concret, detaliat, o strategie de comunicare bazată pe atingerea obiectivelor și vrei să te bucuri de o mai bună gestionare a campaniilor pe care le desfășori, acesta este serviciul pe care trebuie să-l alegi.
  4. Google Ads: este una dintre cele mai eficiente metode de promovare online, care îți permite să creezi diverse tipuri de anunțuri, de la texte, imagini și până la video-uri. Fie că vrei să apari în rezultatele motoarelor de căutare sau să retargetezi clienții care au interacționat deja cu site-ul tău, campaniile de Google Ads sunt esențiale și te ajută să generezi leaduri. Alege serviciul Google Ads dacă vrei vânzări mai mari, o mai bună vizibilitate a brandului, dar și să fii în fața concurenților.
  5. Facebook Ads: stabilim strategia campaniilor în funcție de obiectivele business-ului, creăm campanii targetate care au la bază interese, criterii demografice și comportamentul clientului, le monitorizăm și optimizăm, astfel încât rezultatele să fie pe măsura așteptărilor tale. Implementăm Facebook Pixel, cu ajutorul căruia creăm campanii de remarketing.
  6. Comunicare pe Social Media: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn și lista poate continua la nesfârșit. Tu pe ce rețea de socializarea alegi să comunici cu publicul țintă? Folosește-te de toate canalele de Social Media care se potrivesc business-ului tău. Noi analizăm și le alegem pe cele mai relevante, creăm mesaje personalizate, conținut unic și te ajutăm să comunici constant cu clienții actuali, dar și cu potențialii tăi clienți.
  7. Email Marketing: peste 281 de miliarde de email-uri sunt trimise zilnic, iar numărul este în continuă creștere. Citesc clienții email-urile noastre? Da, le citesc. Așadar, campaniile de email marketing sunt mult mai personale și-ți permit să te adresezi diferit clienților. De cele mai multe ori, cu ajutorul acestuia reușești să recâștigi utilizatorii, transformându-i în clienți.
  8. Content Marketing: realizăm articole documentate și relevante care să faciliteze obținerea de link-uri calitative pentru SEO. Furnizează-le clienților conținut calitativ și unic, poziționează-te corespunzător domeniului tău și crește-ți semnificativ vânzările.
  9. SEO (Search Engine Optimization): scopul principal al serviciului SEO este de a-ți mări traficul din site și de a apărea în primele rezultate ale motoarelor de căutare, prin creștere organică.

Dacă ești nehotărât și nu ști de ce are nevoie business-ul tău, te așteptăm la o cafea (despre care toți clienții spun că e delicioasă). Povestim și vedem care sunt obiectivele de marketing pe care ți le-ai propus și cum anume putem contribui noi la atingerea acestora.

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.