Mărțișoare Cadou
Provocare
Mărțișoare Cadou este unul dintre cei mai mari distribuitori de mărțișoare din România. Cu o experiență de peste 20 de ani pe piață, oferă clienților mărțișoare en-gros dar se adresează și clienților care-și doresc modele personalizate sau modele unicat.
Ca și beneficii principale, amintim faptul că au timp foarte scurt de livrare, astfel că ajunge comanda la destinație în mai puțin de 5 zile lucrătoare. Asta denotă faptul că dispun de stocuri mari de produse, gata pregătite pentru a ajunge la destinație. Totodată, dacă ești revânzător, beneficiezi de prețuri speciale la comenzile mari. Comanda care depășește o anumită sumă minimă, poate beneficia gratuit de un expozor cadou. Un alt beneficiu e faptul că la orice comandă peste 500 lei, transportul este gratuit.
Alături de Mărțișoare Cadou colaborăm de peste 2 ani, perioadă în care am început prin realizarea unei analize de piață, urmată de direcții strategice. Astfel, am început prin schimbarea completă a site-ului, realizând un nou design și flux de lucru.
Pentru realizarea materialelor foto-video necesare pentru comunicarea din online am stabilit o ședință dedicată, punând în prim plan cele mai frumoase mărțișoare și cele mai apreciate de către consumatori. Ulterior, focusul a fost pe realizarea campaniilor de rețelele de socializare, Facebook și Instagram.
Principalul canal de comunicare și de promovare a campaniilor a fost Google Ads, generând cele mai multe rezultate, fiind și motorul central al tranzacțiilor. Pe Facebook Ads s-au realizat campanii de tip brand awareness, promovarea serviciilor principale și campanii punctuale.
Soluții
Realizarea website-ului actual martisoarecadou.ro a început încă din septembrie 2021, când agenția a propus partea de structură și arhitectură, pentru un flux cât mai ușor de urmărit de consumatori. După confirmarea acestuia, s-a realizat partea de design unde s-au integram mesajele principale de comunicare și liniile din identitatea de brand.
Pentru partea de social media, s-a realizat atât o ședință foto cât și video, unde s-au creat următoarele materiale.
Campaniile de PPC au rulat din luna decembrie a fiecărui an până în martie, acoperind perioada solicitărilor venite din online și a comportamentului clienților privind decizia de achiziție. Raportându-ne la canalul Facebook Ads, materialele realizate se pot consulta în imaginile de mai jos.