16 povești de Klain – Herecleea

Colega noastră, Herecleea, a adus un impact semnificativ în cadrul agenției, îndeplinind rolul de Junior Office Manager, de aproximativ o lună. Deși o cunoaștem de puțin timp, putem observa cu claritate implicarea și devotamentul său față de campaniile și proiectele noastre. Citește în continuare interviul și descoperă cum a început povestea ei în cadrul agenției Klain.

  1. Să începem cu lucrurile de bază. Ce poziție ai în cadrul echipei Klain și de cât timp ești alături de noi?
    Hello! Sunt Junior Office Manager și sunt alături de Klain de o lună. Nu mai sunt „fata cea nouă”, dar încă sunt la începutul drumului în Klain. 🙂
  2. Cum a început aventura ta alături de echipa Klain?
    Aventura mea la Klain a început puțin atipic. Mai precis, am venit la un interviu de angajare, dar discutând nu s-a produs așa-numitul „click” adică, poziția deschisă în agenție nu era într-o zonă potrivită mie. Totuși, exista o simpatie și am fost de acord să ajut la un proiect legat de cazări. În detalii nu aș dori să intru, dar ce pot să spun este că de acum sigur nu mai mi-e teamă să iau telefonul și să sun diferiți oameni pe care nu îi cunosc. 🙂 Proiectul a fost dus până la capăt cu succes, iar întrebarea firească a fost ”ok, what’s next?”. Discutând, am reușit să găsim zona potrivită pentru mine, iar acum sunt aici full-time.
  3. Cum rămâi la curent cu noile tendințe și tehnologii din domeniu?
    Citesc articole de blog, urmăresc anumiți creatori de conținut pe rețelele sociale, vorbesc cu persoane care sunt în pas cu tendințele actuale și desigur, particip la cursuri. Chiar dacă unele cursuri nu au ca subiect principal marketingul, ele mă inspiră, îmi dezvoltă creativitatea și în final, mă ajută să privesc lucrurile dintr-o perspectivă diferită, ceea ce este de mare ajutor în găsirea unor soluții la diferite situații.
  4. Cum a evoluat viziunea ta asupra marketingului digital de-a lungul anilor și cum te-ai adaptat la schimbările din industrie?
    Prezența în online este tot mai indispensabilă în zilele noastre, iar prezența pe social media a devenit un lucru normal. Ca urmare, sunt și eu prezentă pe rețelele sociale chiar dacă într-un mod mai discret. Dar, ce am observat eu în mediul online este nevoia de a creiona campanii cât mai bine gândite (creative) care să transmită anumite emoții pentru a captiva privitorii.
  5. Spune-ne despre o experiență în care ai lucrat strâns cu alte departamente pentru a implementa cu succes o campanie.
    Fiind de puțin timp în agenție, nu am avut încă ocazia să mă implic în multe campanii, dar mă pot gândi la proiectul legat de cazări, unde am lucrat îndeaproape cu colegii de pe zona de sales și respectiv, tehnic, pentru a popula o platformă dedicată turiștilor.
  6. Cum abordezi definirea și măsurarea succesului unei campanii de marketing? Care sunt metricile tale cheie?
    La începutul unei campanii se stabilesc obiective bine definite, realiste și care se cuantifică în timp. Dacă la final obiectivele propuse au fost atinse, rezultatele fiind la nivelul așteptărilor sau chiar peste așteptări, din punctul meu de vedere, campania a avut succes.
  7. Care este cel mai surprinzător și neașteptat lucru pe care l-ai învățat în cariera ta până acum?
    Metaforic, faptul că deadline-ul este „ieri”. :)) Având în vedere că domeniul este unul dinamic, lucrurile evoluează constant, iar trendurile se schimbă repede, este important să nu fii ”late to the party”. Astfel, am învățat că trebuie să fiu la curent cu trendurile de acum și să îmi gestionez foarte atent timpul pe care îl aloc task-urilor.
  8. Cum îți prioritizezi și gestionezi sarcinile într-un mediu dinamic și plin de provocări precum marketingul digital?
    Pe scurt, mă folosesc de lista de To Do ca să nu uit vreun task. Pentru fiecare task estimez un deadline realist, iar de regulă, îl și respect. Partea grea devine atunci când pe parcursul zilei intervin și alte task-uri, iar unele dintre ele au o mai mare importanță și prioritate față de task-urile deja avute în agendă. În acel moment e bine să fii flexibil pentru a te putea adapta și să găsești soluții, uneori compromisuri, pentru a rezolva întâi lucrurile prioritare. De asemenea, am învățat că este bine atunci când estimez un deadline să iau în calcul o mică marjă de timp extra pentru situațiile neprevăzute care pot să apară pe parcurs.
  9. Care sunt metodele tale preferate pentru a-ți menține creativitatea?
    Îmi place să fac fotografii, clipuri video și să editez bineînțeles, materialele în programe din pachetul Adobe. 😊 Acum, dacă ar fi să aleg un lucru din această listă, aș alege cu siguranță editarea video. Sunt pasionată de muzică și da, căștile îmi sunt bune prietene, iar ideea de a îmbina artistic imaginile în mișcare pe un fundal sonor, pentru mine e foarte interesant și mă ajută nu doar să îmi mențin creativitatea, ci și să o îmbunătățesc. Fiecare trend sau ideea nouă în videografie deschide o ușă pentru alte idei și perspective.
  10. Care este campania sau proiectul de care ești cel mai mândru și de ce?
    Chiar dacă mă repet, o să menționez proiectul legat de cazări pentru că a fost primul proiect în care m-am implicat în agenție. Iar dacă cineva îmi spunea mai demult că o să ajung să sun la telefon foarte multe persoane pe care nu le cunosc, cel mai probabil aș fi zâmbit și i-aș fi spus că șansele sunt foarte mici pentru că sunt mai timidă de fel.
  11. Care crezi că va fi viitorul marketingului digital și ce elemente vor fi esențiale?
    Campaniile creative care pun în valoare partea de foto și video vor fi esențiale, iar prezența în mediul online a firmelor va fi un lucru tot mai practic indiferent de domeniul de activitate și dimensiunea acestora. În plus, este foarte posibil să apară și alte rețele sociale și tool-uri AI care vor capta atenția.
  12. Cum îți place să-ți petreci timpul în afara muncii și cum influențează aceste activități viziunea ta asupra marketingului?
    Pe lângă pasiunile legate de fotografie și videografie, îmi place să dansez. Dansul este strâns legat de mișcare și respectiv, emoții și mă ajută să îmi dezvolt creativitatea. Uneori, trupa de dans și cu mine realizăm clipuri video pe care să le folosim pentru comunicarea pe social media, iar acest aspect mă ajută să observ mai concret lucrurile din fața camerei, nu doar din spatele camerei.
  13. Care este instrumentul sau lucrul fără de care nu ți-ai putea închipui o zi de muncă în departamentul tău?
    Dacă mă gândesc bine, nu aș putea avea o zi de muncă fără laptop pentru că toate task-urile le rezolv folosind laptopul. :)) În plus, unele meeting-uri sunt online. Deci, o zi fără laptop ar fi egală cu o zi de concediu.
  14. Povestește o amintire amuzantă alături de Klain!
    Hmm… Chiar dacă nu a fost data de 1 aprilie, un coleg mi-a făcut o farsă ca la carte. :)) Eram la birou, mi-am lăsat laptopul deschis și am plecat puțin de lângă el. Când m-am întors, am văzut că laptopul își face update și m-am speriat pentru că nu îmi aminteam dacă am salvat sau nu munca. În plus, aveam task-uri de care trebuia să mă ocup fără să pierd timpul. Long story short, a urmat o discuție amuzantă cu un coleg care după ce m-a „certat” că nu lucrez, a venit să îmi arate că ecranul de update era unul fake, pentru că era un prank făcut de el ca să mai destindem atmosfera din birou.
  15. Dacă echipa noastră ar fi un supererou, care ar fi superputerea noastră secretă?
    Călătoria în timp. E important să știm ce nu a mers suficient de bine la proiectele trecute, unde au fost cele mai multe dificultăți sau semne de întrebare (deci, să mergem înapoi în timp). Asta ne ajută să îmbunătățim munca viitoare. De asemenea, pentru fiecare proiect e important să avem obiecte bine conturate și să anticipăm niște rezultate posibile (deci, să mergem înainte în timp). Și, e important să mai rămânem în prezent pentru a fi la curent cu trendurile de acum, dar și să mergem puțin în viitor, gândindu-ne ”what’s next?”, „unde ne îndreptăm?”.
  16. Cum ai vrea să vezi că evoluează și crește echipa noastră în următorii 16 ani?
    Observ că există un potențial mare de dezvoltare, iar viziunea mea este că agenția va ajunge în topul celor mai importante agenții de marketing digital din țară, renumită în special pentru creativitate și portofoliul larg de clienți.

Ne bucurăm că Herecleea face parte din echipa noastră și abia așteptăm să vedem ce ne pregătește pe viitor!

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.