Sursă foto: freepik.com

Facebook vine în ajutorul brand-urilor cu noi tipuri de mesaje sponsorizate

Facebook vine în ajutorul marketer-ilor și a brandurilor cu o soluție inovatoare prin care pot transforma bot-ul de Messenger, într-un bot de reclame. Acest lucru îi va ajuta să ajungă și să interacționeze mai ușor cu potențialii lor clienți, direct prin intermediul chat-ului.

Testarea propriu-zisă a acestui tip de reclamă a început încă din aprilie 2016, când Facebook a permis brand-urilor să folosească instrumentele pentru dezvoltatori care să-i ajute în gestionarea conversațiilor pe această rețea de socializare.

„Mesajele sponsorizate pe Facebook Messenger sunt destul de simple și nu par să se abată de la versiunea din faza de testare. Acestea pot fi afișate numai persoanelor care au avut o conversație inițiată în trecut, cu un anumit brand”, conform declarațiilor făcute de către Mikhail Larionov, tech-leader de la Facebook Messenger.

Sursa foto: Facebook Developers

Aceasta nu este însă singura restricție. Mesajele sponsorizate pot să conțină un singur link și o singură fotografie, iar campaniile de mesaje sponsorizate nu pot fi modificate în mod automat pentru a rula simultan pe Facebook sau Instagram, spre deosebire de un anunțurile normale realizate pentru aceste platforme.

În concordanță cu această ultimă limitare și cu lansarea mesajelor sponsorizate, Facebook îi permite astfel fiecărui advertiser să ruleze anunțuri prin platforma de chat. Încă o condiție de care trebuie să țină cont pentru începerea unui conversații, este accesul pe care trebuie să-l furnizeze la contul lui de Facebook Messenger.

Cum vei fi taxat pentru anunțurile sponsorizate pe Facebook Messenger?

Advertiser-ul va plăti de fiecare dată când mesajul va ajunge în inbox-ul unei persoane, sau în funcție de impresiile generate, în cazul în care nimeni nu va citi mesajul.

Facebook introduce și alte particularități pentru brandurile care folosesc Facebook Messenger

Acum brandurile vor avea posibilitatea de a afla de unde vin oameni care au dat click pe un link și au început o conversație cu brandul prin intermediul Facebook Messenger.

Facebook va mai adăuga și o versiune verticală la reclamele tip carousel pentru a le permite oamenilor de marketing să afișeze produse într-un mod cât mai vizibil.

Și, într-un final, brandurile pot integra Messenger-ul în site-ul lor, astfel că, atunci când cineva intenționează să cumpere ceva sau să înregistreze un cont, brand-urile pot să le trimită notificări prin care să le solicite acceptul pentru trimiterea de mesaje ulterioare.

Acestea vor funcționa asemena unui newsletter, brandul anunțându-i pe cei interesați despre cele mai noi produse sau alte informații relevante. Mesajele vor fi trimise în mod predefinit, cei interesați pot putea opta dacă vreau sau nu să primească astfel de informații în chat-ul lor.

În concluzie, Facebook este una dintre cele mai inovatoare platforme de promovare online, oferindu-le tot timpul oamenilor de marketing instrumente prin care pot ajunge într-un mod cât mai eficient la publicul lor țintă.

Etichete

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Construiește-ți o prezență activă în online.
Descarcă ghidul de bune practici pe Facebook pentru antreprenori și poziționează-te ca un expert.